سهراب بختیاری زاده: به لیگ برتر صعود می کنیم

سهراب بختیاری زاده: به لیگ برتر صعود می کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه پس از سه چهار روز استراحت با قدرت تمرینات را برای حضور ادامه لیگ یک آغاز می کنیم، گفت: در نیم فصل دوم کارهای بزرگی انجام می دهیم و جزو تیم های صعود کننده به لیگ برتر هستیم.

سهراب بختیاری زاده درباره اتمام نیم فصل اول لیگ یک، اظهارکرد: به بازیکنانم خسته نباشید می گویم. آنها یک نیم فصل سخت را  گذراندند و تمام تلاش خود را انجام دادند که تیم شرایط خوبی داشته باشد. خدا را شکر نیز در حال حاضر تقریباً به یک ثبات فنی رسیده ایم و تعطیلات نیم فصل فرصت مناسبی است تا بتوانیم مشکلات و ضعف های خود را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه ابتدای فصل نتوانستیم اردوهای مورد نیاز را داشته باشیم و بدنسازی انجام دهیم، گفت: ابتدای فصل، روال عادی یک تیم برای حضور در رقابت ها را نداشتیم اما تعطیلات نیم فصل فرصت خوبی برای ریکاوری و برطرف کردن ضعف های بدنی و تقویت تیم در پست های مورد نیاز است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره تساوی روز گذشته تیمش مقابل مس شهر بابک نیز عنوان کرد: بازی بسیار سختی برای هر دو تیم بود ولی ما فوق العاده بودیم البته در نیمه اول کمی بی نظم کار کردیم اما در نیمه دوم هیچ موقعیتی به حریف ندادیم و خیلی موقعیت سازی کردیم. فرصت های زیادی داشتیم که فقط در زدن ضربات آخر بی دقت بودیم.

وی با اشاره به وضعیت بد چمن ورزشگاه تختی اهوار نیز گفت: سخت تر از تیم هایی که برای رقابت با ما به اهواز می آیند، زمین ورزشگاه تختی است که واقعاً بزرگترین مشکل ما بوده. زمین بی کیفیت تختی خیلی بیشتر از حریفان برای ما مشکل ساز بوده است.

بختیاری زاده در ادامه تاکید کرد: اکنون جایگاه تیم بد نیست و شش  امتیاز با تیم های دوم و سوم جدول فاصله داریم. بازی اول ما در شروع نیم فصل دوم در اهواز است و شک ندارم  که با حفظ اسکلت اصلی تیم و همچنین تقویت تیم، حتماً کارهای بزرگی انجام می دهیم و جزو تیم های صعود کننده هستیم. تیم به سه چهار روز استراحت نیاز دارد و بعد نیز تمرینات را پر قدرت انجام می دهیم.

وی گفت: همچنین باید یادآور شوم که تیم استقلال ۱۲ روز از قبل از شروع لیگ یک کارش را آغاز کرد، در صورتی که رقیب های ما کارشان را بسیار زودتر آغاز کردند و در حالت عادی ما نیز باید مثل حریفان برای جذب بازیکن وقت بگذاریم و به صورت حرفه ای برای لیگ آماده می شدیم اما شاید ۵۰ درصد هم تیم استقلال خوزستان در ابتدای فصل خود را برای حضور در مسابقات آماده نکرد تا جزو تیم هایی قرار بگیرد که در کورس قهرمانی باشد اما خدا را شکر با تمام مشکلات و تنش ها این کار را انجام دادیم و تا سه چهار هفته پیش در شرایط بسیار بهتر از این بودیم. اکنون هم می توانیم به آن شرایط برگردیم و باید از تعطیلات نیم فصل استفاده لازم را ببریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص غیبت فرشاد جانفزا در بازی روز گذشته، تصریح کرد: جانفزا نسبت به قرار نگرفتن در ترکیب اعتراض داشت و با توجه به‌ اینکه هیچ بازیکنی از نام استقلال خوزستان بزرگتر نیست من نیز او را از لیست خارج و به باشگاه معرفی کردم. همه بازیکن ها مهم هستند ولی تیم از همه مهمتر است و هیچ بازیکنی از تیم بزرگتر نیست. جدا از مسائل فنی که  اهمیت خاصی  دارد اما مسائل انضباطی به مراتب برای من مهمتر است و نظم و انضباط در کار تیمی و رسیدن به موفقیت بسیار مهم است.