دختران شهر از آنها وحشت داشتند

سرگرمی دردسرساز 4 پسر 16 ساله

دختران شهر از آنها وحشت داشتند

فرمانده انتظامی شهرستان کوار گفت: افرادی برای سرگرمی و تفریح پس از پاشیدن آب بر روی دختران جوان و به کار بردن الفاظ رکیک و زشت، اقدام به گرفتن فیلم و انتشار آن در فضای مجازی کرده‌اند که شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ سیدرحمان هاشمی بیان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در کمتر از ۲۴ ساعت هر ۴ نفر که با این اقدام باعث ترس و وحشت برای دختران و بازخورد منفی برای شهروندان شده بودند را شناسایی و آنان را در یکی از محلات شهرستان کوار دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار با اشاره به اینکه متهمان ۱۶ ساله در بازجویی اولیه علت و انگیزه خود را تفریح و سرگرمی بیان کردند، گفت: افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ هاشمی گفت: خط قرمز ما امنیت مردم است و نیروی انتظامی با افرادی که بخواهند با اینگونه اقدامات باعث ترس و وحشت و برهم زدن نظم و امنیت عمومی در جامعه شوند به شدت و برابر قانون با آنان برخورد می‌کند.

این مقام انتظامی با قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس، از مردم خواست در صورت مشاهده و یا برخورد با هرگونه تخلف، موضوع را بلافاصله به مرکز ۱۱۰ اطلاع دهند.