سرپرست پیشین شهرداری، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز شد

سرپرست پیشین شهرداری، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز شد

طی مراسمی، ضمن قدردانی از نادر طیبی، مدیرعامل قدیم منطقه ویژه اقتصادی شیراز، سعید مصفا، سرپرست پیشین شهرداری شیراز به عنوان مدیرعامل جدید این منطقه، معرفی شد.

نائب رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه صنایع و صادرات فارس یکشنبه ۲۷ آذر در مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید منطقه ویژه اقتصادی شیراز، با بیان اینکه متاسفانه ظرفیت‌های مالی مناسب برای اقدامات اقتصادی بزرگ در استان وجود ندارد، گفت: در تلاشیم تا با راه‌اندازی شرکت‌های وابسته به هلدینگ توسعه صنایع و صادرات فارس بتوانیم بخش قابل توجهی از زیر ساخت‌های لازم را ایجاد کنیم.

مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی شیراز هم در ادامه این مراسم گفت: از تمام افراد برای اعتماد به بنده تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم اقدامات ارزنده‌ای را برای توسعه، رونق اقتصاد و اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی شیراز انجام دهم. 

سعید مصفا از تمام افرادی که نقش توسعه‌ای در منطقه ویژه اقتصادی شیراز دارند تقاضا کرد تا با صداقت فراوان طبق برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و در چارچوب دستورالعمل‌ها و مقررات حاکم بر منطقه ویژه اقدامات خود را انجام دهند. 

مصفا با بیان اینکه همه شرکت‌های گروه و تابعه باید در مسیر پیشرفت و رونق هدایت شوند، افزود: رونق شهر سلامت به عنوان پتانسیل بزرگ برای فارس و شیراز از نکاتی است که باید به آن توجه کرد.