این فیلم ثابت می‌کند که قشقایی شاهکار کرده!

سرمربی قشقایی : موفقیت بدون زیرساخت مناسب ممکن نیست

این فیلم ثابت می‌کند که قشقایی شاهکار کرده!

علی جمشیدپور - خبرنیوز/ حدود یک ماه پیش بود که برای بررسی شرایط تیم قشقایی در تمرینشان حضور پیدا کردم و با سرمربی آنها مصاحبه ای کوتاه انجام دادم.

رشید طهماسبی که بعد از مهدی رجب زاده سکان دار هدایت تیم شهدای قشقایی شیراز شده است با گلایه های فراوانی که داشت از معضل نداشتن زمین تمرین صحبت کرد و همان روز به کرات خواستار رسیدگی مسئولان در رابطه با اختصاص زمین چمن تمرینی برای این تیم دسته یکی بود.

حالا یک ماه گذشته و پس از برد شیرین قشقایی مقابل تیم متمول و بالای جدولی آرمان گهر سیرجان، در صحبتی کوتاه با رشید طهماسبی جویای وضعیت تمرین تیم قشقایی شدیم که با این جمله پاسخ داد: « هیچکس برایش مهم نیست که چه اتفاقی می افتد و ما چگونه باید برای سربلندی نام شیراز و استان فارس تلاش کنیم. موفقیت بدون زیرساخت مناسب ممکن نیست.»

وی همچنین بیان کرد: «باید ببینید که در کجا تمرین می کنیم. به همین جهت فیلمی از جلسه تمرین روز قبل از بازی با آرمان  گهر تهیه کردیم تا به شما بگوییم واقعاً در چه وضعیت بحرانی قرار داریم و با تمام این تفاسیر موفق به شکست تیم های بالای جدولی می شویم. برای کسانی که شاید ندانند در این فیلم ما در کجا تمرین می کنیم می گویم که در کنار پل غدیر شیراز و در وسط بلوار که گذشته از نامناسب بودن این مکان برای تمرین تیم دسته یکی، برای بازیکنان نیز مخاطره آمیز است. نمی دانم تا کجا می توانیم این شرایط را تحمل کنیم اما اگر از تیم قشقایی توقع کسب نتیجه را دارند باید همه همت کنند و در حمایت از تیمی که در بخش خصوصی اداره می شود، امکاناتی مانند زمین تمرین مناسب در اختیار تیم قشقایی قرار دهند.»

در ادامه فیلمی از محل تمرین تیم قشقایی را مشاهده می کنید.