سرمربی فجرسپاسی: به دور از هر گونه حواشی کار را پیش می بریم

سرمربی فجرسپاسی: به دور از هر گونه حواشی کار را پیش می بریم
بر این باور هستیم که پیش از هر چیز منافع باشگاه حفظ شود

 حمیدرضا خلیقی/ سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز که تیمش در صدر جدول قرار دارد با اظهار اینکه به دور از هر گونه حاشیه کار را پیش می‌بریم، گفت: با مجموعه خوبی که داریم به آینده بهتر بسیار امیدوار هستم.

مهدی رجب زاده افزود: بر این باور هستیم پیش از هر چیز منافع باشگاه حفظ شود و منیت ها را کنار بگذاریم.

وی اضافه کرد: اینکه در گذشته چه اتفاقی برای تیم افتاده کاری به آن نداریم هر چند مفتاحی فرد مدیر عامل، هیات مدیره همچنین  درراس آن سردار بوعلی می کوشند همه چیز را برای بهتر شدن تیم فراهم کنند و تا کنون این اتفاق هم افتاده و قابل تقدیراست.

رجب زاده تاکید کرد: با برنامه ای که داشتیم بازیکنان خوبی را جذب کردیم که با کیفیت هستند و روز به روز دارند پیشرفت می کنند و بدور از حاشیه به فکر منافع تیم می باشند.

حرف های زیادی در دل دارم

کاپیتان سابق تیم ذوب اهن اصفهان و فجر سپاسی ادامه داد: سعی داریم آرامش تیم را حفظ کنیم زیرا خیلی حرف ها در اوایل فصل از سوی برخی افراد زده شد که در دلم باقی مانده و بعدا خواهم گفت، با این حال  کارم را شروع کردم و با توکل به خداوند هم اینک جایگاه خوبی در جدول داریم و صدر نشین هستیم.

نقطه تاریک فوتبال شیراز

رجب زاده افزود: نقطه تاریک فوتبال شیراز این است که دیگر نامی از تیم های برق، کُما و مرصاد نیست برای همین هم از مسولان استان می خواهم از تیم فجر شهید سپاسی، ایمان سبز و یکی دو تیم که در دسته سوم حضور دارند حمایت شود تا به سرنوشت تیم های قدیمی و خوب این شهر دچار نشوند.

پیشکسوت فوتبال فارس افزود: تیم‌های شیرازی هم اینک نیاز به حمایت دارند و باید بپذیرم که هزینه کردن در ورزش بهترین رویکرد برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی است ضمن اینکه ورزش به شادابی جامعه کمک می کند برای همین هم به جای اینکه در کارهای فرهنگی هزینه کنیم باید به ورزش کمک کنیم.

وی تاکید کرد: اجازه نمی دهیم هیچ کس در این مسیر رو به به پیشرفتی که داریم خدشه وارد کند و از بازیکنانم که با جان و دل بازی می کنند تشکر دارم.

تیم فجر شهید سپاسی هم اینک پس از انجام ۱۰ بازی با ۲۲ امتیاز صدرنشین لیگ آزادگان است، تیم های شمس آذر قزوین و استقلال ملاثانی اهواز هم با ۲۰ امتیاز در تعقیب تیم صدرنشین هستند.

زردپوشان شیرازی نهم آبان ماه در هفته یازدهم در اهواز به مصاف تیم استقلال ملاثانی خواهد رفت که از تیم های مدعی است و بازی سختی برای دو تیم پیش ببینی می شود.

در مسابقات فوتبال دسته یک ۱۸ تیم شرکت دارند که پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و سوم را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.