سرآسیایی: در فجرسپاسی مجالی برای اشتباه نداریم

سرآسیایی: در فجرسپاسی مجالی برای اشتباه نداریم

مجتبی سرآسیایی، سرمربی جدید تیم فوتبال فجر شهیدسپاسی گفت: ابتدا باید بگویم که افتخاری بود در باشگاه بزرگ گل‌گهر طی این مدت مربیگری کردم و در خدمت مردم عزیز و فوتبال دوست سیرجان بودم. امیدوار هستم اتفاقات برای این تیم، با همه‌ ناملایماتی که امسال شد در نهایت ختم به یک رخداد بزرگ برای باشگاه و در مجموع برای فوتبال سیرجان شود.

او ادامه داد: انصافا مدیرعامل باشگاه دکتر اسفندیارپور و هیئت‌مدیره بسیار توانمند عمل کردند و چون قبل‌ها در باشگاه پدیده تجربه کار مدیریتی داشتم به شخصه دیدم در مشکلاتِ عجیب و غریب امسال، چقدر زحمت کشیدند و چقدر قوی و مدبرانه با بحران‌ها روبه‌رو شدند که جای دستمریزاد دارد.

سرآسیایی با اشاره به تجربه کار کردن با قلعه‌نویی گفت: امیر قلعه‌نویی بزرگترین و پرافتخارترین مربی ایران است که هر روز کنارش بودن و شاگردی کردن اندازه‌ یک دوره کلاس مربیگری پیشرفته است و تجربیات خوبی که کنارش پیدا کردم حتما به من در ادامه راه مربیگری کمک خواهد کرد.

سرمربی جدید فجرسپاسی از حضور در این تیم ابراز خرسندی کرده و گفت: بسیار خوشحالم از اینکه با اعتماد سردار بوعلی و سرهنگ فلاح و هیئت‌مدیره محترم باشگاه لایق دانسته شدم تا هدایت تیم دوست داشتنی فجر که مزین به نام شهید سپاسی هست؛ برعهده بگیرم و کنار مردم خونگرم و دوست داشتنی شیراز زندگی کنم. قطعا فجرسپاسی با عقبه فرهنگی و نام شهید خود برای فوتبال ایران فراتر از یک تیم است که مسئولیت ما را سخت‌تر می‌کند. از جناب کلانتری هم بابت زحمات خالصانه و شبانه‌روزی‌شان تشکر می‌کنم و در ادامه‌ راه حتما از تجارب و رهنمودهای ایشان کمک خواهم گرفت.

او با اشاره به جایگاه فجر در جدول رده‌بندی افزود: شرایط بسیار حساس و سختی پیش رو داریم، هرگز جای اشتباه نداریم ولی انشالله با تلاش حداکثری تمام تیم و لطف امام رضا علیه‌السلام و برادر بزرگوارشان حضرت شاهچراغ و انرژی بزرگ و خاص شهدا مخصوصا شهید عبدالمجید سپاسی و حمایت حداکثری همه‌ مردم و مسئولین، فصل را با عزت تمام خواهیم کرد‌. هفت بازی بسیار مهم و سنگین پیش رو داریم که با بازیکنان خوبی که در اختیار دارم به بیشترین امتیاز از این ۷ بازی فکر می‌کنیم و نیاز به تمرکز و کار تیمی شبانه‌روزی داریم.

سرمربی جدید فجرسپاسی در خصوص مذاکرات خود با مدیران این باشگاه بیان کرد: مسئله‌ مهمی که باید عنوان کنم این است که چند شرط بسیار حیاتی و مهم را در مذاکرات مطرح کردم و عزیزان محبت کردند و قول مساعد دادند تا مهمترین مسئله ما که کیفیت مناسب زمین بازی‌های داخل خانه است؛ حل شود تا درصورت آماده نشدن ورزشگاه پارس حتما به شهرهای دیگر عزیمت کرده تا بتوانیم از زمین مناسب بهره ببریم؛ ضمن اینکه چند مسئله‌ دیگر هم عنوان شد و موافقت شد که در آینده عرض خواهم کرد.

سرآسیایی در خاتمه یادآور شد: از همه‌ بزرگان و مدیرانی که پیگیر این انتقال مخصوصا در این یک هفته اخیر بودند تشکر می‌کنم و اگر اجازه دادند؛ نامشان را در مصاحبه‌های بعدی خواهم آورد.