سارقان ۳۸ خانه یکی از روستاهای بندرعباس دستگیر شدند

سارقان ۳۸ خانه یکی از روستاهای بندرعباس دستگیر شدند

 فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: یک گروه سه نفری سارقان که از ۳۸خانه در یکی از روستاهای بندرعباس سرقت کرده بودند دستگیر شدند.

سردار سرتیپ دوم غلامرضا جعفری بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سرقت منزل و اماکن در یک روستای حاشیه ای شهرستان بندرعباس و متواری شدن سارق یا سارقان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی گفت: سارقان پس از اطمینان از خالی بودن منازل، در ساعت های پایانی شب اقدام به سرقت می کردند.

رئیس پلیس استان اضافه کرد: در ادامه پیگیری ها کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی یک باند سه نفره فعال در سرقت سیم و کابل برق و منزل را در یکی از روستاهای حاشیه ای شهرستان بندرعباس شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت های لازم در یک عملیات ضربتی یکی از سارقان را دستگیر کردند و به یگان انتقال دادند.

سردار جعفری اظهار داشت: متهم در تحقیقات و بازجویی فنی ابتدا منکر بزه انتسابی شده که پس از مواجه شدن با دلایل و مستندات،به ۳۸ فقره سرقت منزل و اماکن با همکاری همدستان خود اعتراف کرد.

این مقام انتظامی استان خاطر اظهار کرد: در ادامه این عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی ضمن شناسایی یک مالخر اموال مسروقه با هماهنگی قضایی به محل و مخفیگاه آنان اعزام شدند و در بازرسی از منزل یکی ار مالخران تبعه افغانی مقادیری اموال مسروقه کشف و ضبط شد.