سارق خانه فرهاد مجیدی: من استقلالی دو آتیشه هستم!

سارق خانه فرهاد مجیدی: من استقلالی دو آتیشه هستم!

دزد خانه فرهاد مجیدی دستگیر شده است.

به گزارش عصر ایران، در حالی که ردی از متهم نبود، دوستش در تماس با پلیس او را لو داد.  متهم بهمن ماه سال گذشته همراه دو همدستش به خانه فرهاد مجیدی، سرمربی سابق استقلال دستبرد زده و گاوصندوق را سرقت کردند. وی که درباره این سرقت با دوستش صحبت کرده بود با تماس دوستش با پلیس شناسایی و دستگیر شد. در حالی که داخل گاوصندوق دو میلیارد تومان اموال قیمتی بود اما متهم مدعی است ٦٥ میلیون تومان سهم او از سرقت ها بوده است.

متهم در تحقیقات گفت: من استقلالی دو آتیشه هستم و بعد از سرقت متوجه شدم به خانه فرهاد مجیدی دستبرد زدیم و از این موضوع ناراحت بودم.

تحقیقات برای دستگیری دو همدست متهم ادامه دارد.

لنگه کفش رازگشا
جالب است بدانید، مأموران با اطلاعاتی که از فرد ناشناس به‌دست آورده بودند، راهی مخفیگاه مسعود شدند و او را دستگیر کردند. وی اما دستبرد به خانه فرهاد مجیدی را انکار کرد و گفت: من ماجرای سرقت را در شبکه ‌اجتماعی خوانده بودم و آن شب برای اینکه در جمع دزدان خودنمایی کنم به دروغ گفتم که سرقت را من و دوستانم انجام داده‌ایم.

به‌رغم انکارهای سارق سابقه‌دار، مأموران به تحقیق درباره او پرداختند و متوجه شدند که تخصص وی سرقت از خانه‌ها و او صاحب یک خودروی پرشیاست که درست شبیه همان خودرویی است که در صحنه سرقت از خانه مجیدی حضور داشت. مأموران سراغ این خودرو رفتند و در بازرسی داخل آن، لنگه کفشی را پیدا کردند که لنگه دیگر همان کفشی بود که در خانه فوتبالیست معروف جا مانده بود.

در این شرایط، مسعود چاره‌ای جز اقرار به سرقت ندید و اعتراف کرد که به جز سرقت از مربی سرشناس به چندین خانه دیگر هم دستبرد زده است. در ادامه تحقیقات، یکی از همدستان او نیز بازداشت شد و تلاش برای دستگیری متهمان دیگر ادامه دارد.