زمان افتتاح پل ششم اهواز

زمان افتتاح پل ششم اهواز

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: ۱۲ تا ۱۵ مهر ماه امسال زمان تعیین شده برای تکمیل بازسازی و افتتاح پل ششم اهواز است.

سیاوش محمودی شامگاه دوشنبه با حضور در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: با بسته شدن پل ششم ترافیکی زیادی ایجاد شد که باعث اذیت مردم شد و از این بابت از مردم عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: در حال حاضر پرونده سرقت آهن آلات پل ششم اهواز در حال بررسی است و طبق جلسات برگزار شده در نهایت شهرداری اهواز متولی رسیدگی و بازسازی پل فولاد شد و اکنون در حال انجام اقدامات لازم است.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز درباره زمانبر بودن اجرای عملیات تعمیر و بازسازی این پل، اضافه کرد: تهیه تجهیزات و قطعات لازم مقداری زمان برد اما همزمان پیمانکاران انتخاب شدند و کار با سرعت در حال انجام است.

محمودی اعلام کرد: در تاریخ ۱۲ تا ۱۵ مهر ماه بنا به افتتاح پل ششم است، اکنون قطعات کامل تهیه شده اند و کار در قسمت اهواز و کارون در حال انجام است و جای نگرانی نیست.

وی بیان کرد: تمام تلاش ما این است که افتتاح پل فولاد زودتر صورت بگیرد و از پیمانکاران می‌خواهیم قبل از مهرماه و یا قبل از تاریخ اعلام شده این پل نیز افتتاح شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز درباره سرقت‌های ایجاد شده از پل فولاد تصریح کرد: معتقدم یکی از دلایل آن وضعیت نامعلوم بودن پل بود که آیا در حوزه کارون و یا اهواز قرار دارد، اما در خصوص بهسازی آن وظایف لازم به شهرداری محول شده و علاوه بر تعمیر اقدامات مربوط به تأمین روشنایی و فضای سبز هم بنا است انجام شود.