روایت جدیدی از ناپدید شدن دختر وزنه‌برداری ایران

از بی خبری خانواده تا هفته آینده که عروسی خواهرش است

روایت جدیدی از ناپدید شدن دختر وزنه‌برداری ایران

در شرایطی خبری از یکتا جمالی نیست که از لنجان،محل سکوت خانواده  او خبر رسیده که اصلا پدر و مادرش هم از این تصمیم بی اطلاع بوده اند.ظاهرا یکتا از همان روزی که تلفن همراهش خاموش شده با خانواده اش هیچ تماسی از خطوط دیگری هم نداشته است.

جمالی صبح از هتل خارج شده و تا بعد از ظهر که اعضای کاروان به محل اقامت خودشان برگشتند کسی خبری از او نداشته است.

پدر و مادر یکتاجمالی این روزها بزرگترین غم دنیا را در سینه دارند و به گفته نزدیکان به خانواده جمالی کسی باورش نمی شود که او قصد پناهندگی داشته باشد.

این در حالی است که هفته آینده هم قرار بوده تا مراسم عروسی خواهر یکتا برگزار شود و با این اقدام فعلا همه چیز منتفی شده است.

 جمالی متولد 26 آذر 1383 در اصفهان ، حالا قهرمان حرکت یکضرب وزنه برداری جوانان جهان است. یکتا بعنوان فرزند دوم در شهر سده لنجان استان اصفهان در یک خانواده با اصالت بختیاری به دنیا آمد و حالا ساکن شهر اصفهان است.

فعالیت ورزشی خود را با هندبال شروع کرد سپس در رشته های آمادگی جسمانی نیز فعال بود تا اینکه در شهریور ماه 1397 وقتی 14 ساله بود وزنه برداری را شروع کرد.

اولین افتخار

 یکتا جمالی 9 خرداد 1400 وقتی تنها 16 ساله بود در مسابقات جهانی وزه برداری زنان در تاشکند ازبکستان در دسته 87 کیلوگرم موفق به کسب سه مدال برنز شد.

 وی در یک ضرب ، وزنه 92 کیلوگرم را با موفقیت بالای سر برد و در دو ضرب هم 116 کیلوگرم را مهار کرد و در مجموعه با 208 کیلوگرم سوم جهان شد.

بیشتر بخوانید 

دختر «نقره‌ای» به ایران برنگشت