رسوایی در برجام علامت افول قدرت آمریکاست

رسوایی در برجام علامت افول قدرت آمریکاست

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه در برجام رسوا و شکست‌خورده اصلی آمریکا بوده است، گفت: این رسوایی علامت افول قدرت آمریکا است.

 آیت‌الله لطف‌الله دژکام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه یکی از مصادیق تقوا فرمانبری بدون چون و چرا از امام زمان (عج) و نایب ایشان است اظهار داشت: ولایتمداری شرط اسلام و تقوا است.

وی با بیان اینکه مجتهد به نیابت از امام زمان(عج) این مقام را دارد گفت: امت اسلام گرفتاری‌های زیادی دارد و کشتی نجات امت اسلام امام زمان(عج) است. 

امام جمعه شیراز با بیان اینکه باید مجموعه مهدویت در شیراز و استان فارس از اقداماتی که انجام شده تشکر کنیم افزود: با وجود اینکه امسال شهر فضاسازی خوبی شده بود اما کار زمین مانده زیاد است.

دژکام با بیان اینکه برخی از مجموعه‌ها باید بهتر به میدان بیایند، بیان کرد: باید در کار خود بازنگری کنند تا سال آینده در دهه مهدویت بهتر عمل شود، اینکه جزیی کار کنید مورد قبول نیست.

وی با بیان اینکه باید فریاد بلند را ایجاد کنیم تا دنیا متوجه مهدویت شود عنوان کرد: باید ایام مهدویت، غدیر، محرم و عاشورا شور در شهر برپا شود و همه پای کار بیایند.

دژکام در خطبه‌های دوم نماز با بیان تبریک 3 بهار پیش رو گفت: بهار نخست سال جدید و فصل بهار است که نوروز با همه تازگی‌هایش در پیش است و به ما یادآور می‌شود که باید خودمان را نیز نو کنیم. بهار انسانیت وجود مقدس به امام زمان (عج) است، دل اگر به امام زمان (عج) گره بخورد نو می‌شود.

وی با بیان اینکه بهار دیگر میلاد امام زمان(عج) و بهار سوم ماه رمضان است، افزود: ماه رمضان بهار قرآن است و باید از این فرصت برای ترویج بیشتر قرآن در جامعه استفاده کنیم.

امام جمعه شیراز با اشاره به عظمت‌ آفرینی نیروهای امنیتی در هفته‌ای که گذشت عنوان کرد: وقتی دشمن طمع کند وارد کشور شما شود باید جلوی نفوذ را به هر شکل ممکن گرفت، سربازان گمنام امام زمان(عج) مانع از نفوذ و ورود دشمن به کشور در همه زمان‌ها شدند.

وی با بیان اینکه سربازان امام زمان(عج) در عین گمنامی قدرتمندی ملت ایران را به صهیونیست نشان دادند گفت: قدرتمندی در فضای مجازی و سایبری و قدرتمندی در عرصه موشکی همه از برکت وجود نیروهای مسلح و سپاه پاسداران است که جای شکر دارد.

امام جمعه شیراز با بیان فرموده رهبری که "دوران بزن درو تمام شده است" افزود: سپاه نشان داد هر وقت بزنند می‌خورند و زدن مرکز آنها در اربیل پیام ملت ایران به رژیم صهیونیستی است که اگر بخواهید در امور کشور ما ورود کنید این نتیجه‌اش است.

دژکام با بیان اینکه قدرتمندی امروز نیروهای مسلح به برکت سربازان گمنام امام زمان (عج) سبب عزت ایران اسلامی است، افزود: کشورهای همسایه دریوزگی رژیم صهیونیستی می‌کنند اما عزت ایران اسلامی به برکت امام زمان است و اگر دشمنی نگاه چپ به مرزها کند با اقدام درخور و محکم روبه‌رو می‌شوند.

وی با گرامیداشت مرحوم علوی گرگانی بیان کرد: این عالم از حامیان جدی انقلاب، امام و رهبری بودند.

امام جمعه شیراز عنوان کرد: امید است که آنچه خیر و صلاح است در مذاکرات وین پیش بیاید اما چارچوب‌های رهبر معظم در مذاکره باید تامین شود به کمتر یا بیشتر چارچوب‌ها راضی نیستیم‌. 

وی افزود: دولت و مجلس در این مسیر فرمایشات رهبری را پیگیری کنند و می‌دانیم که در برجام رسوا و شکست‌خورده اصلی آمریکا بوده است این رسوایی برای آمریکا باقی خواهد ماند ولو اینکه مذاکرات به نتیجه برسد و این رسوایی علامت افول قدرت آمریکا است.