راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در سراسر کشور آغاز شد

بعد از دوسال شرایط کرونایی

راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در سراسر کشور آغاز شد
عکس آرشیوی است

راهپیمایی چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بعد از دوسال شرایط کرونایی در ساعت ۹:۳۰ امروز ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ همزمان در تهران و سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم آغاز شد.

راهپیمایان تهرانی و برخی دیگر از استان‌ها، ساعاتی قبل از آغاز مراسم به سمت مسیرهای منتهی به میدان آزادی حرکت کردند.

این مراسم در تهران در دوازده مسیر با مبدا ۱۲ مسجد تا مقصد میدان آزادی برگزار می شود.

سخنران مراسم ۲۲ بهمن امسال سید ابراهیم  رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی  از مراسم راهپیمایی امروز به عنوان «جشن خانواده ملت ایران»  یاد کرده و گفته است که این مراسم در ۱۴۰۰ شهر و ۳۸ هزار روستا برگزار می شود.

مراسم ۲۲ بهمن امسال را  ۲۰۰ خبرنگار و تصویربردار خارجی ۶۵۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار داخلی در کنار دوربین های صدا و سیما پوشش خواهند داد.

شب گذشته؛  ۲۱ بهمن  مراسمی از سوی دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد با قلب آهنگ الله اکبر و نورافشانی در ۴۰۰ شهر و ۳۰۰۰ روستا انجام شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شعار محوری فجر چهل و چهارم را «ایـران اسـتـوار، ۴۴ سـال افـتـخـار» اعلام کرد و برای امروز؛ شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ عنوان «انقلاب اسلامی؛ جشن حضور، ایران یکپارچه» را برگزید.

برپایی راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب در شیراز

همزمان با سراسر کشور، با حضور گسترده آحاد مختلف مرد، راهپیمایی بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب، در شیراز و دیگر نقاط استان فارس آغاز شد.

دقایقی قبل و همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور آحاد مختلف مردم، از میدان امام حسین(ع)، با شعارهای بلند تکبیر راهپیمایان، آغاز شد.

راهپیمایان که متشکل از نوجوانان، جوانان، سالمندان، اعم از مردان و زنان غیور ایران زمین هستند، امروز مسیر راهپیمایی را تا چهارراه پیروزی ادامه خواهند داد و در پایان پس از استماع سخنان سخنران اصلی مراسم، قطعنامه پایانی را قرائت و تایید خواهند کرد.

مردم شیراز همصدا با دیگر ایرانیان سراسر کشور و جهان، در راستای تجدید میثاق با بنیان گذار فقید جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب، شهدا و ایثارگران، با سردادن شعارهایی در حمایت از سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی، برائت خود از فتنه گران، استعمارگران و دولت‌های تفرقه افکن و استثمارگر اعلام کردند.

حضور پرشور نوجوانان و جوانان، اعم از دختر و پسر، در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شیراز، بسیار چشمگیر است.

نمایش موشک بالستیک عماد و پهپاد شاهد۱۳۶ در میدان آزادی تهران

در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بخشی از دستاوردهای نظامی ایران در معرض دید عموم قرار گرفت.

در این مراسم موشک بالستیک عماد و پهپاد شاهد۱۳۶ در میدان آزادی تهران به نمایش درآمد .

راهپیمایی چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بعد از دوسال شرایط کرونایی در ساعت ۹:۳۰ امروز ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ همزمان در تهران و سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم آغاز شد.

حضور رئیس‌جمهور در راهپیمایی ۲۲ بهمن