نخستین کارخانه کهگیلویه و بویراحمد به چرخه تولید بر می‌گردد؟

نخستین کارخانه کهگیلویه و بویراحمد به چرخه تولید بر می‌گردد؟

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با راه اندازی مجدد کارخانه قند یاسوج زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر در این طرح مهم صنعتی فراهم خواهد شد و برای رسیدن به این هدف تاکنون اقداماتی صورت گرفته است.

سیداحسان عسکری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه راه‌اندازی این طرح صنعتی یکی از اولویت‌های اصلی دولت در راستای اشتغال است اظهار کرد: راه‌اندازی کامل این طرح نقش مهمی در توسعه اشتغالزایی استان نیز دارد.
وی با اشاره به برنامه‌ریزی خوب ستاد اجرای فرمان امام و پیشرفت در روند اجرای این طرح بیان کرد: پیش بینی می شود طی هفت ماه آینده کارخانه قند یاسوج راه اندازی اولیه شود.
عسکری رویکرد اصلی متولیان امر و مسئولان اجرایی این استان را کمک به پایداری واحدهای تولیدی، صنعتی و اقتصادی استان با حل و فصل مسائل و مشکلات آنها اعلام کرد. 
وی افزود: تاکنون اقدام های ارزنده و پیگیری هایی متعدد برای راه اندازی مجدد کارخانه قند یاسوج و بازگشت آن به چرخه تولید انجام شده است.  
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دستگاه های مختلف اجرایی این استان برای رفع موانع پیش روی کارخانه قند یاسوج تلاش، همت و همکاری کنند. 
عسکری تصریح کرد: در این راستا دو میلیارد تومان بدهی گاز و یک میلیارد تومان بدهی تامین اجتماعی کارخانه قند یاسوج تقسیط و درحال پرداخت است.