راننده فراری تصادف مرگبار در عسلویه دستگیر شد

راننده فراری تصادف مرگبار در عسلویه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از شناسایی و دستگیری راننده متخلفی که باعث مرگ جوان ۳۰ ساله شده بود در کمتر از یک ساعت خبر داد.

سرهنگ کاراگاه حسین خواجه اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تصادف فوتی بین خودروی سواری ۴۰۵ با عابر پیاده در بلوار ورودی شهر عسلویه، ماموران انتظامی و راهور برای بررسی موضوع با سرعت به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پلیس پس از حضور در صحنه مشاهده می‌کند که یک نفر عابر پیاده به علت برخورد یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ با وی به شدت مجروح و بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه با اشاره به اینکه راننده خودروی سواری بعد از وقوع تصادف از محل متواری می‌شود، خاطرنشان کرد: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، راننده متخلف در کمتر از یک ساعت شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر شد.

خواجهدر پایان ضمن تسلیت به خانواده متوفی، با توصیه به رانندگان در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، تاکید کرد: پلیس همواره با اجرای طرح‌های انضباط ترافیکی و برخورد جدی و قاطعانه با تخلفات حادثه ساز سعی می‌کند آرامش مطلوب ترافیکی برای شهروندان و مسافران فراهم کند.