راز قرارداد صالح حردانی

چرا فولاد با رشید مظاهری به توافق نرسید؟

راز قرارداد صالح حردانی

در شرایطی که گفته می‌شد انتقال صالح حردانی در ازای رشید مظاهری به استقلال قطعی شده است، حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان این خبر را تکذیب کرد.
وی اظهار داشت: در دوره آقای آذری اکثر قراردادها یک ساله بود و زمانی هم به ما اعلام شد بیاییم و مسئولیت کار را به عهده بگیریم پنجره فولاد بسته بود و فولاد دو سال از نقل و انتقالات محروم بود و قرارداد ۱۷ بازیکن به پایان رسیده بود و بیش از ۴۰ درصد ترکیب اصلی تیم خارج شده بودند مثل فروزان، عارف آقاسی، نیک نفس، فرشاد احمدزاده، شروین بزرگ و حسین ابراهیمی. این بازیکنان رفته بودند و ما آمدیم شروع کنیم که دیدیم ۱۳ بازیکن کلیدی دیگر قراردادشان به پایان رسیده و همه هم در حال مذاکره با باشگاه های دیگر بودند و ما دیدیم که صالح حردانی که الان بحث روز شده، در ابتدای فصل در حال مذاکره با استقلال است و پیگیر شدیم و گفتیم قرارداد دارد، مگر می‌تواند؟ دیدیم بند فسخ قرارداد یک طرفه در قرارداد ایشان منظور شده بود که اگر مبلغ مشخصی را هر باشگاهی را پرداخت کند ایشان می‌تواند یک طرفه فسخ کند که ما دیدیم با این شرایط فولاد به دسته یک می‌رود.

گرشاسبی افزود: ما فورا جلسه ای را با صالح برگزار کردیم، او در اردوی تیم ملی بود اما فوراً قرارداد جدیدی را با او تنظیم کردیم تا این سرمایه فوتبال خوزستان در کنار ما بماند. شاکله تیم را بتوانیم حفظ کنیم و ایشان تا پایان همین فصل قرارداد دارد و در فولاد می‌ماند. انتظار می‌رود که با صداقت بیشتری این مطالب بیان شود و در ذهن هواداران و مردم شبهه ایجاد نشود. همه هواداران می‌دانند باشگاه چه وضعیتی داشته و می‌گفتند همه بازیکنان رفته‌اند. ما همه مشکلات و محرومیت‌ها را سپری کردیم و باید مقداری منصفانه صحبت کنند.


وی همچنین با اشاره به مذاکرات با رشید مظاهری نیز توضیح داد: با باشگاه استقلال هماهنگی کرده بودیم که آقای رشید مظاهری اضافه شود و باشگاه استقلال هم اجازه دادند ما مذاکراتی با ایشان داشته باشیم. با هماهنگی توافقات صورت گرفت و پس از این مراحل و پایان رسیدن مذاکرات، فردای آن روز آقای مظاهری شرایطی را مطرح کرد که مورد قبول کادرفنی و باشگاه قرار نگرفت. بخاطر حرمت خودش، اجازه بدهید ما شزایط او را اعلام نکنیم.

با صحبت های مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان اکنون باید به انتظار روزهای پیش رو نشست تا عاقبت کار صالح حردانی و رشید مظاهری در نقل و انتقالات زمستانی مشخص شود.