رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر معارفه شد

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر معارفه شد

در مراسمی با حضور معاون اول قوه قضائیه، رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر معارفه شد.

معاون اول قوه قضائیه عصر یکشنبه در مراسم معارفه رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر اظهار داشت: نقشه راه قوه قضائیه محورهای شش‌گانه ذکرشده در حکم انتصاب رئیس قوه قضائیه است.

حجت‌الاسلام محمد مصدق از پیگیری جدی اجرای عدالت، مبارزه جدی با فساد، ایجاد آرامش در جامعه توسط قوه قضائیه خبر داد و بیان کرد: قوه قضائیه در دوره تحول است و باید اثبات کنیم که مدیران دستگاه قضائی مظهر عدالت، شجاعت و استقلال هستند.

وی با اشاره به پیگیری مسائل مد نظر رهبر معظم انقلاب توسط قوه قضائیه افزود: اجرای سند تحول قضائی در دستور کار است و افتخار می‌کنیم که قوه قضائیه با برنامه منسجم و پشتوانه علمی مدیریت می‌شود.

مصدق با اشاره به استفاده از فناوری نوین، به‌کارگیری نیروهای فاضل و جهادی، ارج نهادن به قضات پاکدامن و ارتباط با بطن مردم بیان کرد: اقتدار و شجاعت قوه قضائیه بر اساس وظایف قانون اساسی دنبال می‌شود.

وی تاکید کرد: همکاران دستگاه قضائی در سراسر کشور در اجرای وظایف خود به‌قدری زحمت می‌کشند که قابل وصف نیست حتی در ساعت‌های بعد از وقت اداری و در منزل نیز مشغول به کار هستند.

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به اینکه در رأس سه قوه افرادی شجاع، ارزشی و انقلابی و جهادی کار می‌کنند گفت: هیچ کشوری به نظام مقدس جمهوری اسلامی نمی‌تواند نگاه کج کند و دشمنان خوب می‌دانند که هیچ کاری نمی‌توانند کنند.

وی با اشاره به مسائل اخیر و اعمال خلاف قانون اغتشاشگران، افزود: همان‌طور که مردم به‌خوبی خود را از این اغتشاشگران جدا کردند خواص نیز راه خود را جدا کنند.

مصدق با توصیه به کارکنان دستگاه قضائی در راستای استفاده از ارفاقات قانونی برای زندانیان و مدنظر قرار دادن این موضوع، گفت: قوه قضائیه برای مبارزه با فساد به‌صورت جدی برنامه‌ریزی کرده است و به هیچ وجه از مخلّان آرامش مردم و جامعه نمی‌گذرد.

در این مراسم از زحمات علی جمادی تقدیر و مهرانگیز به‌عنوان رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر معارفه شد.