رئیس کل دادگستری فارس: شعبه ویژه فرهنگیان ایجاد می‌شود

رئیس کل دادگستری فارس: شعبه ویژه فرهنگیان  ایجاد می‌شود

رئیس کل دادگستری فارس گفت: برای تکریم جایگاه معلم و برای رفع سریع‌تر مشکلات آموزش و پرورش، شعبه ویژه ای در دادگستری فارس اختصاص داده خواهد شد.

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی در دیدار با مدیرکل و جمعی از مدیران آموزش‌وپرورش استان و شهر شیراز افزود: فعالیت هایی که در آموزش و پرورش انجام می شود به خاطر تاثیر روی دانش‌آموز و جامعه بسیار مهم است.

وی ضمن اشاره به روسای منصوب شده آموزش و پرورش شهرستان ها، اظهار کرد: همچنان از افراد دغدغه مند و متخصص برای پست های مدیریت دعوت نمایید تا بتوان تعلیم و تربیت را با توجه به خدا و آرمان های انقلاب و شهدا پیش رود.

موسوی با اشاره به تهاجم فرهنگی بیان کرد: دانش آموزان بسیار در معرض آسیب های اجتماعی هستند که باید آموزش و پرورش برای جلوگیری و کاهش این آسیب ها برنامه ریزی کند.

رئیس کل دادگستری فارس افزود: گستردگی فضای مجازی و در اختیار قرار دادن این فضا به دانش آموزان می تواند باعث بروز مشکلاتی برای آنها شود که باید برای جلوگیری از آن برنامه ریزی انجام شود.

موسوی ضمن اشاره به جایگاه معلم گفت: معلم به عنوان ارکان اصلی تربیتی باید شان و جایگاهش حفظ شود تا بتواند تربیت صحیح و تاثیرگذاری داشته باشد.