رئیس هیئت فوتبال شیراز: بازی‌های پایانی خانگی فجر در حافظیه برگزار می‌شود

رئیس هیئت فوتبال شیراز: بازی‌های پایانی خانگی فجر در حافظیه برگزار می‌شود

رئیس هیئت فوتبال شیراز اعلام کرد که با رفع نواقص و مشکلات زمین چمن حافظیه، این ورزشگاه آماده میزبانی بازی‌های پایانی خانگی فجر شهید سپاسی خواهد بود.

محمدرضا حسینی در حاشیه مراسم معارفه سرمربی جدید تیم فجر شهید سپاسی شیراز، گفت: فجر شهید سپاسی فقط یک بازی خانگی را در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد برگزار خواهد کرد.

حسینی افزود: در این فصل ورزشگاه حافظیه میزبان مسابقات تیم های فجر شهید سپاسی و شهدای قشقایی بود که فرصت استراحت و ترمیم زمین چمن فراهم نشد

حسینی ضمن تاکید بر اینکه ورزشگاه  حافظیه با حمایت مسئولین اداره ورزش و جوانان، هیئت فوتبال فارس و شیراز، کیفیت مطلوبی دارد، اضافه کرد: انشاالله با رفع نواقص، ورزشگاه حافظیه شیراز آماده میزبانی دوباره مسابقات فجر شهید سپاسی خواهد بود.

علیرغم ادعاهای مسئولان هیئت فوتبال فارس و شیراز در خصوص وضعیت مناسب ورزشگاه حافظیه، همه تیم‌هایی که در این ورزشگاه مقابل فجر و قشقایی بازی کردند، به شدت نسبت به وضعیت بد و نامناسب زمین چمن انتقاد داشتند.

انتقادهای فراوان نسبت به وضعیت نامناسب زمین چمن حافظیه، منجر به طرح و قبول درخواست مجتبی سرآسیابی برای برگزاری مسابقه خانگی فجر در مشهد شده است.

شیراز با وجود ورزشگاه‌های شهید دستغیب، حافظیه و پارس، زمین چمن مناسب و استانداردی برای برگزاری رقابت‌های فوتبال در سطوح ملی در اختیار ندارد و با وجود تاکیدات و ادعاهای مسئولان، زمین چمن ورزشگاه نوساز پارس و ورزشگاه قدیمی حافظیه با استانداردهای کشوری همخوانی ندارد.

علاوه بر زمین چمن، سایر زیرساخت‌های این ورزشگاه‌ها، اعم از سکوها، امکانات بهداشتی، جایگاه خبرنگاران، زیرساخت‌های اینترنتی و ارتباطی برای فعالیت‌های اطلاع رسانی، نیز در سطح مناسبی نیست و بارها مورد انتقاد قرار داشته است.