رئیس دانشگاه یاسوج: برای دانشجویان خاطی احکام اولیه انضباطی صادر شد

رئیس دانشگاه یاسوج: برای دانشجویان خاطی احکام اولیه انضباطی صادر شد

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: اقدامات بازدارنده ای برای دانشجویان خاطی که در اغتشاشات و سر و صداهای روزهای گذشته دانشگاه شرکت کرده بودند، از طریق کمیته انضباطی در نظر گرفته شده است.

بهادر کرمی روز دوشنبه اظهار داشت: اغتشاشات و سر و صداهایی در ۲ روز در دانشگاه صورت گرفت و امکان داشت این حوادث به آموزش دانشگاه لطمه بزند اما بعد از مدت اندکی جو آرام شد.

وی افزود: اقداماتی که انجام شد شامل تذکر به دانشجویان و اطلاع رسانی به خانواده ها و برای دانشجویان خاطی تعدادی احکام انضباطی بدوی اولیه صادر شده است.

رئیس دانشگاه یاسوج تصریح کرد: این احکام با هدف بازدارندگی بوده و در صورتی که خانواده ها متعهد بشوند که دیگر دانشجویان چنین رفتاری را تکرار نخواهند کرد، دانشگاه این احکام را لغو و یا تخفیف در نظر می گیرد.

کرمی بیان کرد: این احکام تقریبا برای ۲۰ نفر صادر شده است و این تعداد دانشجو به همراه خانواده هایشان به دانشگاه مراجعه کرده و به زودی جلسه تجدید نظر برای آن ها برگزار می شود.

وی ادامه داد: هم اینک جو دانشگاه کاملا آرام و هیچ مشکلی وجود ندارد و نشست هایی با دانشجویان و انجمن های علمی هم برگزار شده است.

یک هزار و ۵۵۰ دانشجوی جدید در سال تحصیلی جدید در این  دانشگاه مشغول به تحصیل شده اند.

دانشجویان پذیرش شده در ۱۰۰ کد رشته مشغول تحصیل بوده و ۱۵ خوابگاه پسرانه و دخترانه برای اسکان دانشجویان این دانشگاه دایر است.