رئیس بنیاد علوی: خانواده‌های دارای ۲ معلول صاحب مسکن می‌شوند

رئیس بنیاد علوی: خانواده‌های دارای ۲ معلول صاحب مسکن می‌شوند

مدیرعامل بنیاد علوی با بیان اینکه حمایت‌های لازم در حوزه اشتغال خرد را به‌وجود می‌آوریم، گفت: برای مسکن خانواده‌های دارای دو معلول، خانواده‌ای که دارای زمین باشد مسکن آن را می‌سازیم.

وحید خاوئی مدیرعامل بنیاد علوی صبح امروز در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: امروز دیدارهایی با فعالین اجتماعی و بانوان کارآفرین استان بوشهر داشتیم که بسیار جلسه خوبی بود.

مدیرعامل بنیاد علوی افزود: تمرکز اصلی بنیاد حمایت از مشاغل خرد و رسیدگی به مشکلات آن‌ها است.

وی ادامه داد: علاوه‌بر حمایت از مشاغل در بحث حوزه مسکن نیز جدی وارد عمل شده‌ایم و در سطح شهر و روستا با ارائه تسهیلات بلاعوض در پی حل مشکلات مردم عزیز هستیم.

این مقام مسؤول گفت: برای مسکن خانواده‌های دارای دو معلول طبق تفاهم‌نامه‌ای که با سازمان بهزیستی داریم، خانواده‌ای که دارای زمین باشد مسکن آن را می‌سازیم.

خاوئی عنوان کرد: امروز بازدیدهایی در سطح استان خواهیم داشت و افتتاح چندین طرح در شهرستان دشتستان صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل بنیاد علوی خاطرنشان کرد: آماده‌ایم که در سطح امکانات رفاهی، ورزشی، سلامت و بهداشت و... به استان بوشهر کمک کنیم.

احمد محمدی‌زاده نیز در این نشست گفت: در حوزه اشتغال خرد مشکلات متعددی وجود دارد.

استاندار بوشهر افزود: در این حوزه ما با موازی‌کاری روبه‌رو هستیم و هم‌افزایی هم نداریم که اتفاق‌های خوبی رخ دهد.

وی عنوان کرد: ایجاد شغل پایدار برای مردم مسأله مهمی است که باید با شناسایی آن‌ها این مهم اتفاق بیفتد.

این مقام مسؤول اظهار کرد: باید برنامه مشترک استانی دو ساله در حوزه خدمات با بنیاد علوی تدوین شود تا نقشه راهی برای چهارچوب همکاری مشترک ما باشد.

محمدی‌زاده در خصوص ایجاد شغل‌های پایدار بیان کرد: در استان بوشهر تجربه موفق در حوزه پرورش جلبک در منطقه دهرود وجود داشته است و باید این صنعت گسترش پیدا کند.

استاندار بوشهر ادامه داد: سرمایه‌گذاری در دشتستان وجود دارد که از جلبک مواد آرایشی تولید می‌کند که از بنیاد می‌خواهیم حمایت‌های لازم را انجام دهند.

در ادامه این نشست خاوئی مدیرعامل بنیاد علوی قول مساعدت در این طرح را داد و در پایان این نشست تفاهم‌نامه‌های مشترک بنیادعلوی و استانداری بوشهر در حوزه اشتغال، مسکن، جهزیه و ... به امضا رسید.