رئال آماده خرید جوان اول آرژانتین

رئال آماده خرید جوان اول آرژانتین
رئال فصل آینده به یک هافبک نیاز دارد

برخی رسانه‌های اسپانیایی مدعی هستند انزو فرناندز، هافبک تیم ملی آرژانتین، که جایزه بهترین بازیکن جوان جام جهانی قطر را به دست آورد به شدت مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است.

این هافبک 21ساله در حال حاضر بازیکن بنفیکا است ولی رئال مادرید حاضر است در صورت موافقت این باشگاه پرتغالی امسال در ماه ژانویه بند آزادسازی 120 میلیون یورویی او را فعال کند و در نهایت او را در تابستان 2023 در تیمش ببیند.

بر اساس این گزارشها رئال مادرید از پیش از جام جهانی 2022 این هافبک آرژانتینی را به خاطر عملکردش در بنفیکا زیر نظر گرفته بود ولی درخشش او در این دوره از جام جهانی باعث شد کارلو آنچلوتی از مدیران رئال بخواهد هر چه سریعتر ترتیب حضور او در لوس بلانکوس را بدهند.

در این که رئال فصل آینده به یک هافبک نیاز دارد و در حال برنامه‌ریزی برای جذب هافبک مورد نظرش است شکی وجود ندارد. لوکا مودریچ به زودی 38ساله خواهد شد و آینده لوکا مودریچ در رئال همچنان مبهم است چرا که او تا این لحظه از ارسال سیگنالی قطعی به باشگاه خودداری کرده و رئالی‌ها نمی‌دانند که کروس با آنها تمدید خواهد کرد یا نه.

سباستین سرور، خبرنگار نزدیک به باشگاه رئال مادرید، امروز این گزارش‌ها را تایید کرد و در یک توییت نوشت:" رئال مادرید امسال ژانویه برای فعال کردن بند آزادسازی انزو فرناندز اقدام می‌کند تا او را تابستان رسما به خدمت بگیرد".