دید در خوزستان به ۲۰ متر رسید

سراسر خوزستان مه‌آلود است

دید در خوزستان به ۲۰ متر رسید

مه گرفتگی شدید امروز هم مثل روزهای قبل بر شهرهای مختلف خوزستان سایه افکنده و تردد را با مشکل مواجه کرده است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان خوزستان صبح امروز دید افقی در شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان به ۲۰ متر و در دزفول به ۳۰ متر رسیده است.

در همین مدت افقی در شهرهای اهواز، بستان، ماهشهر و شوش به ۵۰ متر رسیده است. این شرایط در شهرهای شوشتر، شادگان و هندیجان به ۱۰۰ متر رسیده است.

 در همین زمینه رئیس پلیس راه خوزستان از مه آلود بودن و لغزندگی جاده‌ها خبر داد و تاکید کرد: حرکت با سرعت مطمئنه یک ضرورت برای پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی است.

سرهنگ رضا دولتشاهی با اعلام این خبر بیان کرد: اغلب راه‌های اصلی و فرعی خوزستان به خصوص مناطق کوهستانی شمال شرق خوزستان مه‌آلود هستند و از این رو حرکت با سرعت مطمئنه یک ضرورت برای پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان هم با اشاره به تداوم وقوع مه در خوزستان اظهار کرد: در پی وقوع مه در استان خوزستان، صبح امروز (۱۳ دی‌ماه) دید افقی در گتوند به ۲۰ متر و در دزفول به ۳۰ متر رسید.

محمد سبزه‌زاری افزود: در این مدت دید افقی در اهواز، بستان، ماهشهر و شوش نیز به ۵۰ متر کاهش یافته است. همچنین دید افقی در شوشتر، شادگان و هندیجان ۱۰۰ متر، امیدیه ۵۰۰ متر و آبادان ۱۲۰۰ متر بوده است