رجب زاده : دوباره روی نوار پیروزی قرار می گیریم

انتظار قضاوتهای منصفانه تری را داریم

رجب زاده : دوباره روی نوار پیروزی قرار می گیریم
مهدی رجب زاده، سرمربی فجر شهید سپاسی

علی جمشیدپور – «خبرنیوز» /سرمربی تیم فجر شهید سپاسی در کنفرانس خبری بعد از دیدار با مس شهر بابک بیان داشت: اهل بهانه و توجیه نیستیم. اما پس از چند هفته ابتدایی که تیم شکل خوبی به خود گرفته بود چندین بازیکن تیم با آسیب دیدگی هایی مواجه شدند که همین امر در کسب نتایج نامطلوب اخیر دخیل بوده است.

مهدی رجب زاده افزود: از تمامی بازیکنان به خاطر تلاش بی شائبه ای که دارند تشکر می کنم.امیدوارم که روند رو به رشد بازیکنان به همین شکل ادامه داشته باشد.

وی با بیان این موضوع که نیم فصل را با جایگاه سومی به پایان رساندیم، اظهار کرد: توقعمان بالاتر بود. می خواستیم به رتبه بهتری در نیم فصل دست پیدا کنیم که در نهایت سوم شدیم. مطمئنم که در آینده دوباره روی نوار پیروزی قرار خواهیم گرفت و با بردهای پیاپی دل طرفداران را شاد خواهیم کرد.

سرمربی فجر با اشاره به این مطلب که می دانستیم با تیمی هماهنگ و یکدست بازی داریم ابراز داشت: چهار یا پنج بازی مس شهر بابک را دیدم. می دانستم که بسیار هماهنگ هستند و به دلیل اینکه 3 سال است در کنار یکدیگر توپ می زنند می توانند چشم بسته به هم پاس دهند. با آنالیزی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم که باید بازی را ببندیم تا در مقابل این تیم نتیجه بگیریم. با تغییراتی که در نیمه دوم اعمال کردیم روند بازی عوض شد و به اهدافی که می خواستیم دست پیدا کردیم.

رجب زاده در خصوص مردود اعلام شدن گل تیمش گفت: در ابتدا نمی دانستم که داور چه گفته است اما وقتی به من گفت که به بازیکنتان اعلام کردم این یک خطای دو ضرب است، پذیرفتم و تیم را هم آرام کردم.

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی در رابطه با داوری این دیدار بیان کرد: ما تیمی نیستیم که شلوغ بازی راه بیندازیم و بخواهیم به این شکل بازی را در بیاوریم. لذا از کمیته داوران توقع داریم که با دقت بیشتری برای بازی های حساس داوران را انتخاب کنند. در دیدار امروز هر دو تیم 5 تعویض خود را انجام دادند و چندین صحنه مصدومیت داشتیم که منجر به توقف بازی شد. فکر می کنم بیش از 4 دقیقه باید برای زمان های تلف شده این دیدار محاسبه می شد و با روندی که تیم ما داشت احتمال اینکه بعد از گل تساوی به گل برتری نیز دست پیدا کنیم زیاد بود. امیدوارم که از احترام گذاشتن های ما سوء استفاده نشود و از این پس قضاوت ها منصفانه تر انجام شود.