دو شهید حادثه تروریستی شاهچراغ در یاسوج تشییع می‌شوند

دو شهید حادثه تروریستی شاهچراغ در یاسوج تشییع می‌شوند
مراسم در خور و شأن شهیدان با ظرفیت‌های مردمی در یاسوج برگزار می‌شود

فردا یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان دو شهید حمله تروریستی شاهچراغ است.

رضا پارسیان نژاد، مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد، در خصوص جزییات تشییع شهدای حادثه تروریستی شیراز، گفت: دو نفر از شهدا از استان کهگیلویه و بویراحمد بودند که روز یکشنبه 8 آبان در ورودی شهر یاسوج مراسم استقبال از پیکر مطهر شهدا را خواهیم داشت و راس ساعت 9 این شهدای گرانقدر در یاسوج از میدان هفتم تیر به سمت خیابان جمهوری تشییع خواهند شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: نماز میت این شهدا به امامت نماینده ولی فقیه در استان برگزار می‌شود و استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تشییع و تد‌فین سخنرانی خواهد کرد.

وی افزود: بعد از مراسم تشییع در یاسوج، پیکر مطهر شهدا از ساعت 11 از شهر یاسوج به سمت شهر باشت منتقل و سپس در گچساران مورد استقبال مردم این شهرستان قرار خواهند گرفت و شب نیز پیکر شهدا در بهبهان مستقر و صبح روز دوشنبه 9 آبان پس از تشییع در بهبهان، به شهرستان بهمئی منتقل و جهت تدفین به سمت قطعه صالحین قبرستان جدید شهرستان بهمئی انتقال داده می‌شوند.

پارسیان‌نژاد گفت: امروز آیین تشییع شهدای ترور از میدان شهرداری تا حرم احمدبن موسی (ع) در شیراز برگزار شد، شهدا برای طواف حرم امام رضا (ع) به مشهد اعزام می‌شوند، ما‌ امشب در فرودگاه شیراز به استقبال شهیدان می‌رویم.

پارسیان نژاد اظهار کرد: فردا مراسم در خور و شأن شهیدان با ظرفیت‌های مردمی در یاسوج برگزار می‌شود.

وی گفت: پس از انجام مراسم در مرکز استان، در شهرستان باشت و گچساران و به درخواست مسئولان بهبهان در این شهرستان نیز مراسم برگزار می‌شود و در نهایت این دو شهید عزیز در لیکک تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.