دستگیری مامور قلابی آبفا در آبادان

دستگیری مامور قلابی آبفا در آبادان

فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری فردی خبر داد که با پوشش مامور اداره آبفا در آبادان سرقت می کرد. سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: پلیس این شهرستان موفق به دستگیری سارقی شدند که با لباس خدماتی آبی رنگ و در پوشش مامور اداره آبفا از منازل شهروندان سرقت می‌کرد.

به گفته او این متهم به بهانه چک کردن کنتور آب در ساعات اولیه به منازل شهروندان مراجعه و در فرصتی مناسب پس از باز کردن پمپ‌های آب اقدام به سرقت آن‌ها می‌کرد.

سرهنگ کشوری گفت: عملیات شناسایی و دستگیری این سارق پس از ثبت چند فقره سرقت پمپ آب منازل شهروندان در مناطق ذوالفقاری و جمشیدآباد در دستور کار پلیس آبادان قرار گرفت و در نهایت فرد متهم توسط ماموران کلانتری ۱۸ ذوالفقاری دستگیر شد.

فرمانده انتظامی آبادان گفت: از مخفیگاه این مامور جعلی ۲ دستگاه پمپ آب منازل و سایر ابزارآلات مربوط به سرقت در این زمینه کشف و ضبط شد و پس از اعتراف او به بزه انتسابی و تشکیل پرونده قضایی، به دادسرا معرفی و راهی زندان شد.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد از بازکردن درب منزل خود به روی افراد غریبه با هر پوششی قبل از استعلام و اطمینان خودداری کنند و در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز موضوع را از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.