دستگیری مأمور قلابی پلیس راه

دستگیری مأمور قلابی پلیس راه

فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری فردی که با عنوان جعلی مأمور پلیس راه اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از شهروندان می نمود در شهرستان بندرعباس خبرداد.

سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: درپی مراجعه حضوری فردی و اظهاراتش مبنی بر اینکه شخصی که خود را مأمور پلیس راه معرفی نموده و با نشان دادن کارت شناسایی جعلی از وی کلاهبرداری کرده، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهاراتش بیان داشت متهم با ارائه کارت شناسایی (نظامی فراجا) خود را مأمور پلیس راه معرفی و اعلام نمود توانایی کسر خلافی خودرو و قبولی درمزایده موتورسیکلت را دارد ، که جهت تحویل یکدستگاه موتورسیکلت مزایده ای مبلغ سه میلیون تومان به حساب نامبرده واریز نمودم.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع پرونده مطرح شده در دستور کار ماموران قرار گرفته و مشخص شد پرونده های مشابه با نام های متفاوت که بدین روش کلاهبرداری صورت گرفته نیز مطرح می باشد.

سردار جعفری اظهار کرد: با اقدام به موقع مأموران و همکاری پاسگاه مرکزی، متهم در حین کلاهبرداری مجدد دستگیرو مشخص شد با کارت شناسایی جعلی فراجا با عکس نظامی و البسه پلیس راه با درجه ستوان سومی خود را مأمور پایورپلیس معرفی می کرده است.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه متهم با توجه به مستندات مستدل، در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی به انگیزه مالی اقرار نموده و در این خصوص تا کنون افرادی که توسط نامبرده مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند نیز شناسایی شدند، اذعان داشت: متهم جهت تحقیقات تکمیلی و شناسایی دیگرشکات به دستور قضائی در پلیس آگاهی تحت نظر می باشد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در پایان با تأکید بر اینکه با توجه به اشرافیت پلیس در جای جای استان، چیزی از چشمان تیزبین مأموان دور نمی ماند، خاطرنشان کرد: در صورتی که با این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.