دستگیری سه زورگیر در شهر صدرا

دستگیری سه زورگیر در شهر صدرا

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز اعلام کرد که ماموران پلیس اعضای باند سه نفره زورگیری و سرقت به عنف را در شهر جدید صدرا، دستگیر کردند.

سرهنگ فرج شجاعی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و قدرت نمایی با سلاح سرد به قصد سرقت به عنف از یک مغازه در شهر صدرا، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: سارقان که با مشاهده پلیس در سرقت خود ناکام شده بودند بدون توجه به هشدارهای ماموران انتظامی با یک سواری تیبا از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شیراز عنوان کرد: ماموران انتظامی کلانتری ۲۸ صدرا پس از طی مسافتی تعقیب و گریز موفق شدند سواری تیبا را توقیف و هر ۳ سرنشین خودروکه یکی از آنان خانمی جوان بود دستگیر کنند.

شجاعی‌خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو متهمان اموالی مسروقه شامل ۱۲ دستگاه ضبط خودرو، باطری، فن، آینه بغل و قفل پدال، یک دستگاه مبدل برق، ۱۱ عدد کیف دستی و زنانه، ۱۰ عدد عینک آفتابی، ۲ دستگاه DVR و DVD ، ۹ دستگاه اسپیکر و باند کامپیوتر و ۲ قبضه سلاح سرد کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان تا کنون به ۲۷ فقره سرقت درون خودرو و ۳ فقره زورگیری به عنف از شهروندان اقرار کردند، گفت: این سارقان حرفه‌ای برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده‌اند.