دستگیری سارقان قاتل در ماهشهر

دستگیری  سارقان قاتل در ماهشهر

رییس پلیس آگاهی استان خوزستان گفت: اعضای باند سارقان مسلح که در اقدامی، یک عضو بسیج به نام "علیرضا دریس" را به شهادت رسانده بودند، با تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان ماهشهر شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ  سهراب حسین نژاد بیان کرد: درپی وقوع سرقت مسلحانه موتورسیکلت منجر به شهادت بسیجی علیرضا دریس در بندر امام خمینی(ره) از توابع شهرستان ماهشهر، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با تلاش و کار شبانه‌روزی و همچنین اقدامات فنی صورت گرفته توسط کارآگاهان زبده پلیس آگاهی شهرستان، در نهایت مخفیگاه اعضای باند پنج نفره سارقان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در چند عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شدند.

سرهنگ حسین نژاد ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد یک قبضه سلاح شورشی وینچستر به کار رفته در سرقت مسلحانه منجر به قتل و چند دستگاه موتورسیکلت که در سرقت‌ها از آنها استفاده می‌کردند کشف و ضبط کردند.

رییس پلیس آگاهی خوزستان با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به صراحت به سرقت مسلحانه که منجر به شهادت دریس در بندر امام خمینی(ره) شد، اعتراف کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شدند.

سرهنگ حسین نژاد افزود: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه‌دار کردن آن را داشته باشند، با اقتدار برخورد خواهد کرد.