دستبد پلیس بر دستان قاتل متواری در قشم

دستبد پلیس بر دستان قاتل متواری در قشم
خانمی ۲۸ ساله با ضربات چاقو در شهر درگهان قشم به قتل رسید

با هوشیاری و تلاش ضربتی پلیس آگاهی قشم، یک قاتل متواری در کمترین زمان پس از وقوع قتل شناسایی و دستگیر شد.

سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان ظهر امروز در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد خانمی ۲۸ ساله با ضربات چاقو در شهر درگهان قشم  و متواری شدن قاتل یا قاتلان ، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار آگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی قشم با تلاش بی وقفه و شبانه روزی و تعقیب و مراقبت ویژه و اجرای طرح مهار در شهرستان در کمتر 72 ساعت پس از وقوع قتل، هویت قاتل که همسر مقتوله و تبعه افغانی بوده را مشخص کردند  و ضمن شناسایی مخفیگاه قاتل متواری در یکی از روستاهای شهر رمکان ، متهم را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: متهم دستگیر شده در بازجویی های فنی بعمل آمده ضمن اعتراف به جرم ارتکابی و قتل متوفی، انگیزه خود را اختلاف خانوادگی با همسر خود عنوان کرد.

این مقام انتظامی هرمزگان با بیان این که قاتل دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ‌معرفی و از آن طریق با قرار وثیقه روان زندان شد، با هدف پیشگیری از وقوع حوادث مشابه، به عموم شهروندان و مردم استان توصیه کرد در حل مسائل و اختلافات احتمالی خانوادگی از مشورت کردن با ریش سفیدان و بزرگان فامیل و مراجعه به مراکز مشاوره دریغ نکرده و نسبت به کنترل خشم و حل مشکل خود از طریق قانون اقدام کنند.