درخواست تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع) برای احداث زائرسراهای ارزان

درخواست تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع) برای احداث زائرسراهای ارزان

تولیت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) ضمن تأکید بر اهمیت احداث زائرسرهای ارزان قیمت در جوار حرم مطهر گفت: ایجاد و تسهیل راه های دسترسی به آستان مقدس، تکریم هرچه بیشتر زائران و مجاوران حرم مطهر و فراهم کردن زیرساخت‌های زیارتی در شیراز، باید برای مسئولین و متولیان امر مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری در نشستی با مسئولان اجرایی استان اظهار کرد: در جمهوری اسلامی، مسئولیت به معنای واقعی کلمه، مسئولیت است که می تواند برای تقرب به خدا و خدمت به مردم صرف شود و عبادت باشد و یا سبب خیانت و سوء مدیریت شود. فرصت هایی که در اختیار داریم، بسیار محدود و گذرا هستند. مسئولیت در تفکر اسلامی عرصه ابتلا و آزمایش الهی است و در بررسی اعمال، لحظه لحظه آن در قیامت محاسبه می‌شود.

تولیت حرم مطهر یادآور شد: هرکسی در هر پست و مقامی، در قبال وظیفه ای که بر عهده دارد، مسئول است و همه ما در هر موقعیت و جایگاهی که در کشور عهده دار آن هستیم، در پیشگاه خدای تبارک و تعالی مسئولیت داریم.

حجت الاسلام کلانتری گفت: مسئولان توجه داشته باشند که در کنار انجام مسئولیت ها و امور معمول، باید سیاست‌گذاری و ریل‌گذاری درست انجام داده و در صورت نیاز ریل‌گذاری های موجود را تغییر داده و اصلاح نمایند.

تولیت حرم مطهر در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: در استان فارس و شهر شیراز بحمدالله در حال حاضر، استاندار، شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر و مدیران کل، همه انقلابی و دلسوز هستند و بدین ترتیب حجت برای خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر به مردم تمام است.