درخشش خوزستانی‌ها در نامزدی چهلمین جشنواره تئاتر فجر

درخشش خوزستانی‌ها در نامزدی چهلمین جشنواره تئاتر فجر

نمایش " مرثیه‌ای بر قتل ژولیوس سزار و چند مرغ ازسیمرغ " از خوزستان، نامزد دریافت ۶ جایزه از چهلمین جشنواره تئاتر فجر در بخش مسابقه نمایش‌های صحنه‌ای، از سوی هیات داوران شد.

هیات داوران در بخش نمایش‌های صحنه‌ای متشکل از محمدعلی خبری، شهرام زرگر، کوروش سلیمانی، نصراله قادری و رضا مهدی‌زاده نامزدهای بخش‌های مختلف را اعلام کردند.

بر اساس این گزارش مجتبی رستمی فر در بخش کارگردانی، طراحی صحنه و طراحی حرکت، بخش طراحی لباس سارا حسین پور، بخش طراحی نور ایمان نخلستانی و شاهده خدادی در بخش بازیگری زن درنمایش "مرثیه ای برقتل ژولیوس سزار و چند مرغ از سیمرغ " از اهواز را به عنوان نامزدهای دریافت جایزه در کنار دیگر نامزدها دراین دوره ازجشنواره معرفی شدند.

نمایش" مرثیه‌ای بر قتل ژولیوس سزار و چند مرغ از سیمرغ " به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی مجتبی رستمی‌فر از اهواز به عنوان نمایش برگزیده سی و سومین جشنواره تئاتر خوزستان با نظر هیات انتخاب به بخش رقابتی صحنه‌ای  چهلمین جشنواره تئاتر فجر راه یافته بود.

آثار پذیرفته‌ شده در بخش رقابتی صحنه‌ای مسابقه بزرگ چهلمین جشنواره تئاتر فجر از ۱۴ تا ۲۶ بهمن امسال با هم به رقابت می پردازند و برگزیدگان در آیین پایانی در تالار وحدت تهران معرفی خواهند شد.