خوزستان قهرمان لیگ ملی فریزبی بانوان کشور شد

نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی بانوان جهت حضور در مسابقات بین المللی دعوت می‌شوند

خوزستان قهرمان لیگ ملی فریزبی بانوان کشور شد

دومین دوره مسابقات لیگ ملی فریزبی بانوان کشور که به میزبانی بندرعباس در جریان بود، روز شنبه با کسب عنوان قهرمانی خوزستان به پایان رسید.

در دومین دوره از این رقابت‌ها ۱۱ استان به میزبانی بندرعباس در ورزشگاه خلیج فارس با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم خوزستان در جایگاه نخست قرار گرفت و تیم‌های فارس و بوشهر به ترتیب دوم و سوم شدند.

فریزبی یا همان بشقاب‌پرنده نوعی وسیله بازی است که از یک صفحه مدور لبه‌دار به قطر ۲۰ الی ۲۵ سانتی‌متر و با وزن ۱۷۰ گرم درست شده و از آن برای تفریح و ورزش رقابتی استفاده می‌شود و افراد در این ورزش سرگرم‌کننده در سبک‌های مختلف بشقاب پرنده را به آسمان پرتاب می‌کنند و آن را می‌گیرند.

در بخش انفرادی این پیکارها و در بخش دقت نیز، «فاطمه خائفی دارابی» از استان فارس، ملیحه دینارلو از فارس و سیده فاطمه شریفی نسب از خوزستان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

همچنین در بخش مسافت نیز «فائزه خلفی» از خوزستان، «فاطمه خائفی دارابی» از فارس» و حمیده جلوخانی از قم موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

در بخش MTA نیز «منیره غلام مشاک» از خوزستان، «فائزه خلفی» از خوزستان و «ریحانه احمد زاده» از بوشهر در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

در پایان این مسابقات تیم هرمزگان کاپ اخلاق را دریافت کرد.

همچنین «فاطمه خائفی دارابی» از فارس نیز موفق به ثبت رکورد ۹ در بخش دقت شد که سال گذشته این رکورد با امتیاز هشت در اختیار ورزشکار همدانی بود.

نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی بانوان جهت حضور در مسابقات بین المللی دعوت می‌شوند.

دومین دوره مسابقات لیگ ملی فریزبی بانوان کشور در رده سنی آزاد به صورت میدانی و در سه بخش مسافت، دقت و MTA از سوم تا پنجم اسفندماه برگزار و نتیجه نهایی آن امروز ششم اسفندماه مشخص شد.