خودتان را ثابت کنید و قهرمان مردم ‌شیراز لقب بگیرید !

سخن آخر با سرآسیایی و بازیکنان فجرسپاسی

خودتان را ثابت کنید و قهرمان مردم ‌شیراز  لقب بگیرید !

محمد رضا جوکار / در هفته بیست و هفتم  لیگ برتر فوتبال کشور فجرشهید سپاسی  در حساس ترین رقابت خود برای بقا مقابل تیم هوادار شکست خورد تا امید های این تیم برای ماندن در لیگ برتر  کمتر و کمتر شود .

تیمی که روند شکست خارج خانه و تساوی داخل خانه راهمچنان حفظ کرد.حتی با رفتن کلانتری نیز آمار این تیم همچنان   فاجعه بار بود . تیم بیماری که سرآسیایی و کادر بی تجربه آن هم نتوانست تحولی درونش ایجاد کند .

تیمی که در زمین‌مسابقه گویی  با گلزنی قهر بود ، آنقدر ناتوان در گلزنی که حتی از روی  نقطه پنالتی هم توان گلزنی نداشت   و کادری بسیار بی تجربه و پر استرس که حتی نسبت به خطای گلر حریف هنگام زدن ضربه پنالتی هم هیچ‌ واکنش و اعتراضی نداشتند .

کاش کابوس این فصل فجری ها زودتر تمام شود ، فصلی که جز استرس و سرخوردگی برای هوادارن چیزی نداشت.

حال باید منتظر نظرات مختلف برای پیدا کردن مقصر بود ، از مسئولین  ورزش استان  که سالها در خواب غفلت بودند و در تهیه ساده ترین زیر ساخت ها از جمله یک زمین چمن هموار برا ی میزبانی  فجر عاجز بودند و بارها سوژه مربیان و کارشناسان بودیم . تا آنجا که  فارس  جزو ضعیف ترین میزبانان لیگ برتر لقب گرفت .

سرمربی تیم نیز که اول فصل بخاطر یارگیری ضعیف و کمبودهای چشمگیر بازیکنان در پست های کلیدی کم کاری کرد و فرصت نیم فصل را نیز هدر داد  و مدیریتی که علی رغم فراهم کردن امکانات مناسب ، نتوانست با‌ تصمیمات مهم و به موقع و کلیدی این گره کور را باز کند . در آخر نیز  کادر جدیدی که اولین فصل لیگ برتری خود را تجربه میکردند و نتوانستند بار روانی و استرس را از بازیکنان دور کنند.

 همچنین  بازیکنانی که در حد لیگ برتر بازی نکردند و بعضا بقدری ضعیف بودند که قابل باور نبود. بغیراز گلر فجری ها که بدون اغراق جزو بهترین های لیگ‌برتر بود‌ .

 در کل باید عنوان کرد امسال یک مجموعه با اشتباهات و کم کاری های خود اعم از مسئولین ، مدیریت ، هیئت مدیره باشگاه ، کادر فنی و بازیکنان در ناکامی فجر نقش داشتند، هر کدام به نسبت وظایف خود  کم کاری یا اشتباهاتی  در تصمیم گیری های مهم داشتند و نتیجه آن وضعیت و جایگاه کنونی فجر است.

البته با توجه به تساوی  نفت مسجد سلیمان وپدیده همچنان شانس ماندن در لیگ برتربرای  این سه تیم‌  وجود دارد . تیم هایی که با نبردن همچنان در کورس پایین جدول رقابت دارند و به نظر می رسد تا هفته پایانی باید منتظر این رقابت نبردن بود .

هرچند  اختلاف سه امتیازی ودست بالا در  نتیجه بازی مقابل فجر ،  حاشیه نفتی ها را تا حدودی امن تر کرده  ولی  شاید خدا هنوز فجری ها را دوست دارد که با این نتایج همچنان شانس دارند تا سه بازی آینده را ببرد و البته منتظر باخت رقیبانش  هم باشد .بازیهایی سخت مقابل تیم هایی که به راحتی باج نخواهند داد . واما  سخن آخر با سرآسیایی و بازیکنان فجر، خودتان را در سه بازی آخر ثابت کنید و قهرمان لیگ و مردم‌شیراز  لقب بگیرید.