خلاصه بازی نفت‌مسجدسلیمان 1 - پرسپولیس 2

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی پیگیری شد که پرسپولیس در خانه نفت موفق به شکست این تیم با نتیجه 2 بر یک شد.

سرخ‌ها با عطش و میل هجومی زیادی بازی را شروع کردند و طی بیست دقیقه با حرکت تمرین شده ترابی و اسدی روی ضربات کرنر با دو گل پیش افتادند و چند موقعیت خوب گلزنی دیگر هم داشتند.

درحالی که نفت مسجد سلیمان در نیمه دوم بهتر بازی می‌کرد و قرمزها با احتیاط کار را دنبال می‌کردند، در دقیقه ۷۷ با فرار و ضربه تمام کننده پیمان میری اختلاف به حداقل رسید تا کادرفنی پرسپولیس دقایق پایانی بازی را پر استرس دنبال کنند. در نهایت با اداره شدن بازی قرمزها سه امتیاز این مسابقه را کسب کردند و بدون تلفات به دربی رسیدند.

در حاشیه

دیدار تیمهای پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان با قضاوت بی نقص علی صفایی و کمک‌هایش به پایان رسید تا کادرفنی و بازیکنان دو تیم بدون اعتراض به داور، این بازی را سپری کنند و یکی از معدود بازیهای بدون جنجال پرسپولیس رقم بخورد.

صفایی که تلاش می‌کرد تا نزدیک به صحنه باشد و بازی را با سوت‌های دقیق مدیریت کند، با یک اتفاق عجیب در جریان این بازی مواجه شد. در شرایطی که مسجدسلیمان از وضعیت آب و هوایی خوبی برخوردار نبود، حشرات زیادی هم در ورزشگاه شهید بهنام محمدی وجود داشتند که باتوجه به رنگ لباس داوران به سمت آنها جلب می‌شدند.یکی از این حشرات شبیه پشه در چشم علی صفایی فرو رفت و باعث شد تا برای لحظاتی او بازی را متوقف کند و به سمت کمک خود برود تا به این شکل مداوا شود.نکته جالب اینکه دکتر حقیقت، پزشک پرسپولیس نیز وارد ماجرا شد و تلاش کرد تا از رقم خوردن اتفاق ناگوار برای صفایی پیشگیری کند.