خبری تلخ برای فوتسال خوزستان

تیم فوتسال ملی حفاری پس از 13 سال حضور در لیگ برتر به لیگ یک کشور سقوط کرد

خبری تلخ برای فوتسال خوزستان
تیم فوتسال ملی حفاری خوزستان

تیم فوتسال ملی حفاری در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در حالی که امید داشت با شکست شهروند ساری، به بقا در لیگ برتر امیدوار بماند، در این بازی خارج از خانه با حساب ۲ بر یک مغلوب شد.

با این شکست، سقوط ملی حفاری در یک هفته مانده به پایان لیگ برتر قطعی شد.

ملی حفاری در فصل جاری لیگ برتر، یکی از بدترین فصل های حضور در لیگ حرفه ای ایران را تجربه کرد. این تیم پس از ۱۳ سال تجربه در لیگ برتر، به لیگ یک سقوط کرد.

فرید نمازی درباره سقوط ملی حفاری به لیگ یک، اظهارکرد: این قدر سقوط تیم فوتسال حفاری برایم غم انگیز است که اصلاً نمی‌دانم باید چه بگویم. تیمی که برند فوتسال ایران لقب گرفته بود از فصل آینده باید در لیگ یک توپ بزند و متاسفانه تیم فوتسال حفاری بازیچه عده‌ای از مسئولان شد که با ندانم کاریشان آرزوی جوانان یک شهر و هواداران این تیم را بر باد دادند.

وی بیان کرد: در تیم فوتسال حفاری جوانان بسیاری رشد کردند و به فوتسال ایران معرفی شدند اما حالا از این تیم چیزی باقی نمانده است و اقداماتی که در فصل جاری در حق فوتسال حفاری شد، ضربه آخر این مسئولان بر پیکر نیمه جان این تیم بود.

کاپیتان سابق تیم فوتسال ملی حفاری افزود: نمی‌دانم مسئولان باشگاه بابت بلایی که سر فوتسال حفاری آوردند چه می‌خواهند بگویند و اصلا می توانند شب را راحت صبح کنند. چرا در فصل جاری یک بار هم بابت نتایج ضعیف از علاقه‌مندان به این تیم عذر خواهی نکردند و چرا شهامت یک عذرخواهی را نداشتند و نیامدند بگویند از همان ابتدا هدفشان این بود که حفاری به لیگ یک سقوط کند.

وی عنوان کرد: از نحوه بستن تیم در ابتدای فصل و حضور یک سرمربی کم تجربه مشخص بود که می‌خواهند چه بلایی سر این تیم بیاورند. چرا در لیگ حرفه‌ای باید با اسم جوانگرایی تیشه به ریشه فوتسال حفاری بزنند. متاسفانه عملکرد این تیم در فصل جاری آنقدر ضعیف بود که تیم سقوط کرد. البته چند سال است که هدف مسئولان سقوط حفاری بود و بالاخره به هدفشان رسیدند و مشخص نیست فصل آینده چه بلایی سر این تیم می آید.

نمازی گفت: از این سقوط ناراحت و دلگیر هستم. چرا مسئولان خوزستانی به داد فوتسال حفاری نرسیدند چرا همه ورزش در خوزستان فوتبال شده است و چرا یک بار از مسئولان باشگاه توضیح نخواستند که این نتایج ضعیف نتیجه چه چیزی است. چرا یک بار یک تیم کارشناسی در باشگاه به تجزیه و تحلیل عملکرد تیم در ابتدای فصل نپرداخت. چرا مسئولان از تیم حمایت مالی نداشتند تا این بلا سر تیم نیاید.

وی بیان کرد: مسئولان باشگاه حتی از سرپرست تیم هم حمایت نمی کردند و نتیجه تمام این اقدامات فنا شدن برند فوتسال ایران یعنی حفاری بود. ای کاش این کار را با فوتسال حفاری نمی‌کردند ای کاش مدیرانی بالای سر تیم بودند که قدر و ارزش این سهمیه را می دانستند. امیدوارم این مسئولان در این روزها و شب ها، که روزهای سختی برای من و دیگر علاقه مندان به این تیم است، راحت بخوابند. فقط باید برای تمام آن هایی که باعث سقوط این تیم با ریشه شدند، تاسف خورد.