حمله سه ناشناس به آمبولانس حامل بیمار قلبی

حمله سه  ناشناس به آمبولانس حامل بیمار قلبی

مدیر روابط عمومی اورژانس خوزستان گفت: شب گذشته سه فرد ناشناس به آمبولانس حامل بیمار قلبی در شهرستان گتوند حمله کردند.

عارف اصل شرهانی مدیر روابط عمومی اورژانس استان خوزستان اظهار کرد: شب گذشته آمبولانس اورژانس منطقه عقیلی شهرستان گتوند که در حال اعزام یک بیمار قلبی ۳۴ ساله به بیمارستان بود، توسط سرنشینان یک خودروی پژوی سفید رنگ مورد تعرض قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه سرعت انتقال بیماران قلبی به بیمارستان در نجات آنها نقش موثری دارد، افزود: این بیماران به دلیل نوع بیماری که دارند باید سریعا به بیمارستان اعزام شوند از این رو آمبولانس اورژانس هنگامی که توسط خودرو پژو مورد تعرض قرار گرفت بدون هیچ توقفی به مسیر خود ادامه داد.  

شرهانی خاطرنشان کرد: پس از اینکه تکنسین‌ها به‌دلیل شرایط قلبی بیمار توقف را جایز ندیدند، سه  فرد ناشناس از خودرو پیاده شدند و ضمن حمله به آمبولانس، به بدنه آن از چندین قسمت خسارت وارد کردند.

مدیر روابط عمومی اورژانس استان خوزستان یادآور شد: علی‌رغم تعرض صورت گرفته با تلاش تکنسین‌های اورژانس این بیمار در کمترین زمان ممکن به بیمارستان کارون انتقال یافت و هم‌اکنون برای مداوا در این بیمارستان بستری است.  

شرهانی با بیان اینکه این اولین بار نیست که آمبولانس اورژانس مورد تعرض قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: این موضوع توسط مدیریت اورژانس استان خوزستان در حال پیگیری است.