حمل مواد مخدر در پوشش خانواده

حمل مواد مخدر در پوشش خانواده
۲۶ کیلوگرم حشیش کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم با اشاره به توقیف خودروی حامل مواد مخدر گفت: پنج نفر متهم که در پوشش خانواده اقدام به حمل مواد مخدر می‌کردند دستگیر شدند.

سرهنگ عباس علی‌یاری صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برخورد نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر قاطع و بدون اغماض خواهد بود.

وی مقابله و مبارزه با مواد مخدر را یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی عنوان کرد و ادامه داد: پلیس اجازه جولان و سرکشی به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد داد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم افزود: مأموران انتظامی پلیس مبارزه با شهرستان اخباری مبنی بر حمل محموله مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محورهای فرعی و خاکی این شهرستان دریافت کردند که تیم‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر و مأموران ایست و بازرسی شهید موسوی جهت بررسی موضوع اعزام شدند.

وی بیان داشت: مأموران هنگام کنترل محورهای فرعی به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که با سرعت در حال حرکت بود، مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.

علی یاری افزود: راننده پژو به محض مشاهده پلیس از محل متواری شد که مأموران خودرو را تعقیب و پس از طی مسافتی با برتری عملیاتی، قاچاقچیان مواد مخدر عرصه را بر خود تنگ دیده و خود را تسلیم پلیس کردند.

وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودروی پژو، مقدار ۲۶ کیلو گرم مواد افیونی از نوع حشیش که به صورت ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود را کشف و تعداد پنج نفر متهم که در پوشش خانواده اقدام به حمل و جابجایی محموله را از استان‌های شرق کشور به طرف استان‌های غرب کشور را داشتند دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: متهمین دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی شدند.