حضور تماشاگران خانم از هفته دوم در ورزشگاه‌ها؟

حضور تماشاگران خانم از هفته دوم در ورزشگاه‌ها؟

منابع خبری گزارش دادند احتمالا از هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال بخش هایی از ورزشگاه به زنان اختصاص خواهد داشت.این اتفاق در حالی قرار است بیفتد که در سال های قبل هم و در بعضی از مسابقات زنان فرضت این را داشتند که مسابقات فوتبال را از نزدیک تماشا کنند.

ظاهرا اما این بار ماجرا فرق می کند و این احتمال وجود دارد که با اختصاص دادن بخشی از ورزشگاه های فوتبال،زنان هر هفته این مسابات را از نزدیک تماشا کنند.

با اینکه هفته اول لیگ قرار بود با بازی استقلال و سپاهان، بهترین افتتاحیه ممکن را داشته باشد اما با بی‌سلیقگی مجدد تصمیم‌سازان فوتبال ایران، این دیدار و همه بازی‌های هفته نخست از لیگ بیست‌ودوم بدون تماشاگر شد

مسئولان ارگان بلیت‌فروشی و همچنین مدیران ارشد سازمان لیگ و حتی باشگاه‌های فوتبال ایران، حدود دو ماه زمان داشتند تا یک اصل و اساس خوب و محکم برای بلیت‌فروشی ایجاد کنند اما این فرصت را براحتی از دست دادند تا در آستانه شروع لیگ، با یک بیانیه کوتاه و بیان اینکه سایت بلیت فروشی مشکل دارد، از زیر بار این مسئولیت شانه خالی کنند. البته قرار بود تنها ۳۰درصد از ظرفیت استادیوم‌ها با حضور هواداران پر شود اما همان اتفاق هم رخ نداد و مدیران سازمان لیگ، کل صورت مسأله را پاک کردند تا یک مسئولیت دیگر از گرده آنها ساقط شود.