جنگ بالانشینی

پرونده مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری ۳ دیدار روز یکشنبه بسته می‌شود

جنگ  بالانشینی
پیکان و نفت سد راه سرخابی می‌شوند؟

بازی‌های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری ۳ دیدار امروز یکشنبه به پایان می‌رسند و در حساس‌ترین بازی ها، پرسپولیس به مصاف پیکان می‌رود و استقلال هم در آبادان برابر صنعت نفت قرار می‌گیرد.

صنعت نفت آبادان- استقلال

استقلال بعد از دربی، آزمون سخت دیگری پیش رو دارد و شاگردان ساپینتو باید در آبادان به مصاف صنعت نفتی بروند که متحول شده است. نفت آبادان هفته گذشته با تاوارس، سرمربی برزیلی خود توانست سه امتیاز از قائمشهر سوغات بیاورد و هوادارانش را بعد از مدت‌ها ناکامی، خوشحال کند. استقلال اما هفته قبل بازگشت نصف و نیمه‌ای در دربی داشت و نتوانست برد خود را تا سوت پایان مسابقه حفظ کند.

استقلال اکنون با 23 امتیاز تیم سوم جدول است و اگر دو تیم دیگر شکست بخورند و این تیم به پیروزی برسد شانس برای رسیدن به صدر جدول دارد. استقلال با ساپینتو تیم خوبی است و حالا نبرد مربیان پرتغالی و برزیلی را در این دیدار شاهد خواهیم بود. دیدار نفت آبادان و استقلال ساعت 18 و مسابقه تراکتور و مس ساعت 14 شروع می‌شود.

آرش رضاوند، ابوالفضل جلالی و عارف غلامی به علت مصدومیت قادر به همراهی تیم خود در این بازی نیستند.

جدال مربیان پرتغالی و برزیلی در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.

پرسپولیس- پیکان

تیم فوتبال پرسپولیس در دربی پایتخت برابر تیم استقلال ر دقایق پایانی توانست باخت را به تساوی تبدیل کند و با ۲۵ امتیاز در صدر جدول باقی بماند.

سرخپوشان پایتخت باید ۳ امتیاز بازی خانگی را به دست آورند تا همچنان صدرنشین باقی بمانند در غیر این صورت تیم گل گهر جای این تیم را در صدر جدول می‌گیرد.

لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس چند روز پیش قراردادش را با سرخپوشان فسخ کرد و از آن طرف هم دیاباته مصدوم است و به این بازی نمی‌رسد و نبود مهاجم نوک خارجی برای پرسپولیسی‌ها دردسرساز شده و خودروسازان از این ضعف می‌توانند استفاده کنند.

در آن طرف، تیم پیکان هفته گذشته در بازی خانگی  برابر تیم تراکتور شکست خورد و با ۱۲ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

خودروسازان در سال‌های گذشته ۵ باخت برابر تیم پرسپولیس داشتند و تاکنون نتوانستند سرخپوشان را شکست بدهند و باید دید می‌توانند این طلسم را بشکنند یا نه!

مجتبی حسینی سرمربی پیکان  چند فصل پیش دستیار گل محمدی بوده و شناخت خوبی از تفکرات این مربی دارد و همین موضوع می‌تواند به حسینی کمک کند تا از استادش امتیاز بگیرد.

 تراکتور- مس کرمان

تیم فوتبال تراکتور هفته گذشته توانست اولین برد خارج از خانه خود را با هدایت خمز سرمربی اسپانیایی خود برابر پیکان به دست آورد و با ۱۸ امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار گرفت.

سرخپوشان تبریزی می‌خواهند با حضور هواداران خود برابر تیم مس کرمان پیروز شوند تا همچنان در بالای جدول باقی بمانند.

در آن طرف، تیم مس کرمان هفته گذشته در دربی کرمان شکست خورد و با ۹ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار گرفته است.

 شاگردان حسین خانی  با ۹ گل زده در گلزنی ضعف دارند و کادر فنی  باید برای این نقطه ضعف تیم خود  چاره‌ای بیندیشد.

تیم مس کرمان تاکنون نتوانسته تیم تراکتور را شکست بدهد و این تیم قصد دارد این طلسم را در تبریز بشکند، اما کار سختی برابر هواداران پرشور تبریزی دارد.