کلانتری: سه امتیاز را می خواهیم

جمعه در ورزشگاه حافظیه زردپوشان شیرازی به دنبال پیروزی برابر طلایی پوشان نفت آبادان

کلانتری: سه امتیاز را می خواهیم

قاسم محمدی / از هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز جمعه تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در ورزشگاه حافظیه شیراز میزبان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خواهد بود .

به گزارش خبرنگار ما، شاگردان علی کلانتری در حالی جمعه برابر تیم نفت آبادان در ورزشگاه حافظیه صف‌آرایی می‌کنند که در حال حاضر با کسب ۱۳ امتیاز از هفده بازی مکانی بهتر از رتبه چهاردهم در جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر ندارد و حالا جهت بهبود شرایط خود در جدول محکوم به پیروزی برابر حریف آبادانی در این بازی خانگی می باشد .

زردپوشان شیرازی در دور رفت مسابقات در آبادان موفق به شکست دو بر صفر شاگردان منصوریان شده بودند و اما این نتیجه در حالی رقم خورد که سرمربی طلایی پوشان درآبادان به دلیل بیماری کرونا تیمش را همراهی نمی کرد و اکنون نیز شرایط کاملاً برای این تیم متفاوت شده و شاگردان منصوریان با کسب ۲۵ امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارند.

اعضای تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ساعت ۱۱ چهارشنبه شب وارد شیراز می‌شوند و پنجشنبه یک تمرین سبک در یکی از زمین های فوتبال شهرستان شیراز انجام خواهند داد و آماده برای بازی روز جمعه برابر تیم فجر شهید سپاسی می‌شوند.

 آنچه انتظار می‌رود این که در این شرایط سخت می بایست در کنار کادر فنی و بازیکنان تلاشگر تیم فجر جهت حضور پررنگ این تیم برابر حریفان و کسب نتایج شایسته برابر رقبا باشیم.

دیدار روز جمعه به قضاوت روح الله شریفی، کمک داوران: محمد راهی و صالح عرب آبادی، داور چهارم ابوالفضل گرجی و ناظر داوری حسین خانبان انجام می‌گیرد و عوامل هیات فوتبال استان همراه با یگان ویژه تدابیر لازم برای برگزاری منظم این مسابقه انجام داده‌اند و این دیدار هم چون سایر مسابقات لیگ برتر به دلیل شروع بیماری کرونا بدون تماشاگر برگزار خواهد شد .

* شناخت کافی از نفت‌آبادان

کلانتری سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی وضعیت تیم خود را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: قطعاً برابر تیم نفت آبادان به پیروزی می اندیشیم و تمام تلاش کادر فنی و بازیکنان کسب پیروزی برابر این حریف خوب آبادانی می باشد.

سرمربی زردپوشان گفت: شناخت کافی از تیم نفت‌آبادان داریم نقاط ضعف و قوت آن را شناسایی کردیم و امیدواریم که بچه‌ها با تمام توان با انجام فرامین تاکتیکی بتواند در این بازی عملکرد خوبی داشته باشد و پیروز میدان شوند.

 وی گفت: حریف آبادانی ما از کادر فنی خوب و بازیکنان شاخص برخوردار است و حریف سرسختی برای ما می باشد، هرچند ما توانستیم در بازی رفت این تیم را در خانه خود شکست داد اما حالا شرایط کاملاً متفاوت شده است و ما نیز یک هدف داریم آن هم ارائه بازی خوب توأم با کسب نتیجه پیروزی برابر این تیم تا بتوانیم شرایط خود را در جدول بهبود بخشیم.

 کلانتری در ارتباط با بازیکنان مصدوم و محروم نیز گفت: حسین مهربان همچنان درگیر بیماری اُمیکرون می باشد و خوشبختانه علی نبی زاده و اتابک زارع تمرینات گروهی خود را آغاز کردند، سیروان قربانی و علی یاری نیز در بازی قبلی دچار مصدومیت شدند که تلاش بر این است که این دو بازیکن به جمع ما اضافه شوند و ما محمد زینال خیری را قطعاً تا ۶ هفته آینده در اختیار نخواهیم داشت و بازیکن محروم  نداریم، تمام بازیکنان ما از جمله بازیکنان خوب و دارای انگیزه بالا هستند و تمرینات خوبی را نیز انجام دادند و در تلاش هستیم تا این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

علی کلانتری در پایان اظهار داشت: همراه با کادر فنی و بازیکنان و مجموعه مدیریت باشگاه و سایر عوامل تلاش خواهیم کرد تا عملکرد موفقی در عرصه مسابقات لیگ برتر داشته باشیم و این قول را به هواداران و مردم خوب شیراز می‌دهند که در بازی‌های آینده شرایط را برای کسب نتایج خوب توسط تیم فجر تغییر پایین داد و آینده خوبی در انتظار این تیم محبوب می باشد و حمایت رسانه های فارس و صدا و سیما نیز تشکر می کنم.