جسدهای ۲ صیاد تنگستانی پیدا شد

جسدهای ۲ صیاد  تنگستانی پیدا شد

فرماندار دیر استان بوشهر گفت: جسدهای ۲ تن از سه صیاد تنگستانی مفقود شده در آب‌های خلیج فارس توسط صیادان بومی و پایگاه دریایی شهید غلامی بندر بردخون شهرستان در پنج مایلی جزیره نخیلو این شهرستان پیدا شدند.

یونس باربرز افزود: این سه صیاد که برادر و اعضای یک خانواده هستند یکشنبه هفته گذشته با یک فروند قایق صیادی از بندر عامری شهرستان تنگستان عازم بندر دیر شده بودند که بر اثر مواج و متلاطم شدن خلیج فارس ناپدید شدند.

وی اضافه کرد: تاکنون جسدهای جواد و رضا سلیمی توسط صیادان بومی و پایگاه دریایی شهید غلامی بندر بردخون شهرستان دیر پیدا شده اند اما اثری از "دانیال" برادر دیگر آنها بدست نیامده است

فرماندار دیر یادآورشد: عملیات جست و جو دریایی و هوایی برای یافتن و نجات این صیادان توسط شناورهای ناجی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، صیادان محلی و بالگردهای منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از زمان وقوع این حادثه آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

باربرز اظهارداشت: روز چهارشنبه هفته گذشته نیز با تلاش شناور ناجی اداره بندر، صیادان این شهرستان و شناورهای تنگستان قایق صیادان ناپدید شده در ۲ مایلی جزیره تهمادون بخش بردخون پیدا شده بود.