جزئیات شکنجه و قتل دختر ۵ ساله در ممسنی

جزئیات شکنجه و قتل دختر ۵ ساله در ممسنی

چند روز قبل بازپرس جنایی شهرستان ممسنی زمانی که برای بررسی وضعیت یک مجروح که در درگیری مسلحانه زخمی و به بیمارستان منتقل شده بود به بیمارستانی در ممسنی واقع در استان فارس رفته بود با مورد مشکوکی مواجه شد که در آن دختری ۵.۵ ساله به شدت مورد شکنجه قرار گرفته و برای درمان به بیمارستان منتقل شده بود. دختربچه  تحت درمان قرار گرفته بود اما ساعتی بعد به دلیل شدت جراحات وارده فوت شد. به این ترتیب بازپرس جنایی دستور انتقال دختر بچه پزشکی قانونی برای تعیین علت دقیق فوت را صادر کرد و تحقیقات برای مشخص شدن موضوع آغاز شد.

در بررسی های صورت گرفته فاش شد که این دختر بچه توسط زن و مردی به بیمارستان منتقل شده است؛ از این رو  به دستور بازپرس شعیب رستمی هر دو بازداشت و تحت بازجویی قرار گرفتند. در تحقیقات از آنها سرنخ هایی به دست آمد که از یک پرونده جنایی تکاند هنده حکایت داشت؛ زیرا آنها مدعی بودند که این کودک قربانی شکنجه های مادرش شده و آنها او را برای درمان به بیمارستان منتقل کرده اند.

با ادعاهای این دو نفر کارآگاهان به محلی که مادر این دختربچه بود رفتند و پس از حضور در محل با صحنه هایی تکان دهنده روبه‌رو شدند. در اتاقی که دختربچه نگهداری می شد یک کپسول هوا وجود داشت که نشان می داد غزل ۵.۵ ساله قبل از انتقال به بیمارستان در آنجا به طرز بسیار فجیع و هولناکی مورد شکنجه قرار گرفته است.

پس از آن به دستور بازپرس پرونده مادر غزل و یک مرد دیگر نیز بازداشت شدند. در حالی که بازرسی از این خانه مخوف ادامه داشت ماموران در یکی از اتاق ها با دختر ۱۷ ساله ای روبه رو شدند که گویی خواهر غزل بود. از این رو به دستور بازپرس پرونده این دختر به بهزیستی سپرده شد و مادر سنگدل و دیگر همدستانش بازداشت شدند.

تحت تاثیر گروه های انحرافی

پس از بازداشت این متهمان بازجویی ها از آنها آغاز و پرده از راز یک جنایت مخوف برداشته شد. در تحقیقات قضایی فاش شد که مادر غزل سال ها قبل با پسرعمویش ازدواج کرده و نتیجه این ازدواج دو دختر به نام غزاله و غزل است. این زن مدتی قبل با یک گروه انحرافی آشنا شده و سال ۹۹ به همراه دو دخترش خانه را ترک کرده و از کرج به استان فارس آمده است.

در جریان رسیدگی به این پرونده مشخص شد که مادر این دو دختر پرستار بوده و پس از این اینکه خانه را ترک کرده مدتی قبل از همسرش جدا شده و به همراه دو دخترش به منزل یکی از دوستانش در ممسنی استان فارس رفته و آنجا بوده و تحت تاثیر گروه های انحرافی دست به این جنایت وحشتناک زده است.

در حالی که تحقیقات پیرامون زوایای پنهان این ماجرا ادامه داشت ماموران به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد هر چهار متهم این پرونده تحت گروه های انحرافی بوده و با بررسی پیامک های موجود در گوشی مادر سنگدل مشخص شد که فردی که گویی رئیس این گروه بوده از او درخواست شکنجه دخترش را داشته است.

 آثار شکنجه های متعدد

این زن در تحقیقات مدعی شد که قصد قتل دخترش را نداشته و فقط او را با سیخ داغ سوزانده و شکنجه داده  اما در این میان کالبد­شکافی جسد خبر از جنایتی هولناک می داد زیرا آثار شکنجه های متعدد نه تنها بر نقطه نقطه بدن این دختربچه کاملا مشهود بود بلکه آثار جراحت بر روی کبد غزل ۵.۵ ساله نیز دیده می شد و ریه اش هم کبود شده بود.

با توجه به این جنایت هولناک به دستور بازپرس پرونده پدر این کودک شناسایی و پس از آن از وی تحقیق شد. این مرد مدعی شد که همسرش تحت تاثیر گروه های انحرافی چند سال قبل خانه را ترک کرده  مدتی قبل از او جدا شده است. وی خواستار مجازات عاملان قتل دخترش شد.

این پرونده  در حال حاضر در دادسرای ممسنی تحت رسیدگی است و مادر این کودک و چهار همدستانش که یکی از آنها فوق لیسانس معماری از دانشگاه فلورانس ایتالیاست در بازداشت بسر می برند.