جایزه آنالیز تابعی۲۰۲۲ در دستان دانش‌آموخته دانشگاه شیراز

جایزه آنالیز تابعی۲۰۲۲ در دستان دانش‌آموخته دانشگاه شیراز

دکتر میلاد معظمی گودرزی دانش‌آموخته‌ی دکتری دانشگاه شیراز در رشته‌ی ریاضی، موفق به کسب جایزه کشوری آنالیز تابعی ۲۰۲۲ گردید.

دکتر میلاد معظمی گودرزی، دانش‌آموخته‌ی دکتری سال ۱۳۹۷ دانشگاه شیراز که رساله خود را با راهنمایی دکتر غلامحسین اسلام‌زاده، استاد ریاضی دانشگاه شیراز به انجام رسانده است، موفق به کسب جایزه سالانه آنالیز تابعی ۲۰۲۲ گردید.
جایزه‌ی آنالیز تابعی، هرساله به یکی ازدانشجویان دکتری یا دانش‌آموختگان دکتری چهارسال اخیر در کشور که مقالاتی برجسته و شاخص در زمینه‌ی آنالیز ریاضی به چاپ رسانده باشند، اعطا می‌گردد. ارزیابی آثار (حداکثر ۴ مقاله‌ی شاخص) کاندیدا‌های دریافت جایزه در دو مرحله ازسوی تیمی از ریاضیدانان بین‌المللی که هریک از آنان عضو هیأت تحریریه چند ژورنال برجسته‌ی ریاضی هستند، صورت می‌گیرد.
بنیان‌گذار این جایزه دکتر محمد صال مصلحیان و گروه ریاضی طوسی از دانشگاه فردوسی مشهد هستند و جایزه شامل یک لوح افتخار، سکه طلا و بن خرید کتاب اهدایی اشپرینگر به مبلغ ۲۰۰ یورو است.
داوری جایزه‌ی سال ۲۰۲۲ ازسوی تیمی ۱۴ نفره از ریاضیدانان کشور‌های آمریکا، کانادا، آلمان، فرانسه، اسپانیا، استرالیا، لهستان و مجارستان انجام گرفت و دکتر میلاد معظمی گودرزی در این رقابت فشرده، با کسب ۸۲ امتیاز از ۱۰۵ امتیاز با فاصله‌ای قابل توجه از رقبا پیشی گرفت و جایزه را از آن خود نمود.