ثبت‌نام بُن ویژه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران از امروز آغاز شد

ثبت‌نام بُن ویژه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران از امروز آغاز شد

کمیته اداری و مالی نمایشگاه کتاب تهران اعلام کرد: ثبت‌نام یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه بخش مجازی نمایشگاه از امروز آغاز شد و متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌‌نام به سامانه Ketab.ir مراجعه کنند.

محمد خلج، مدیر کمیته اداری و مالی نمایشگاه کتاب از آغاز ثبت‌نام نهادها و سازمان‌ها برای دریافت یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه بخش مجازی این دوره از نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: سازمان‌ها و نهادها می‌توانند با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دریافت یارانه اعتباری خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران، تجهیز کتابخانه‌‌‌های نهادها و سازمان‌ها یا تأمین منابع علمی مراکز دانشگاهی و آموزشیثبت‌نام کنند

وی افزود: در سی‌ و سومین دوره از نمایشگاه کتاب تهران این امکان فراهم شده تا سازمان‌ها و نهادهای مختلف برای اعضاء خود یارانه اعتباری خرید کتاب تهیه کنند.

خلج در پایان با اشاره به اینکه یارانه اعتباری خرید کتاب روی کد ملی اشخاص شارژ خواهد شد، اظهار کرد: بُن‌های خریداری شده صرفاً در بخش مجازی نمایشگاه کتاب  قابل استفاده خواهند بود و اولویت با سازمان‌ها و نهادهایی است که درخواست‌شان را زودتر ثبت کنند.  

سی‌ و‌ سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه در دو بخش حضوری در مصلی امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir  برگزار می‌شود.