ثبت بیش از ۱۸۷ هزار تقاضا برای مسکن ملی در فارس  

ثبت بیش از ۱۸۷ هزار تقاضا برای مسکن ملی در فارس    

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس گفت: تاکنون تقاضای ۱۸۷ هزار و ۸۷۱ متقاضی نهضت ملی مسکن در فارس به ثبت رسیده است.

عطاالله زمانی با اشاره به استقبال خوب شهروندان در استان فارس از این طرح یادآور شد: شهروندان متقاضی در ۲۶ شهر جنوب فارس و در حوزه مسئولیت اداره کل راه و شهرسازی لارستان و ۸۴ شهر سایر نقاط استان و در حوزه مسئولیت راه و شهرسازی فارس تقاضای خود را به ثبت رسانده اند.

وی با بیان اینکه نهضت ملی مسکن پر شتاب و با اراده و انگیزه در استان فارس در حال اجرا است خاطر نشان کرد: ۳۴ هزار و ۹۲۰ تقاضای شهروندان در حوزه لارستان و ۱۵۲ هزار و ۹۵۱ تقاضا در سایر شهرستان‌های استان فارس به ثبت رسیده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس ادامه داد: بنیاد مسکن دراین مناطق متولی اعطای تسهیلات به متقاضیان است گفت: در اغلب مناطق زمین مورد نیاز تأمین گردیده و با اجرای مراسم قرعه کشی و تخصیص زمین کار ساخت واحدهای مسکونی آغاز شده است، متقاضیان نهضت ملی مسکن در این مناطق با استفاده از تسهیلاتی که از سوی بنیاد مسکن و با مشارکت بانک‌های عامل پرداخت می‌گردد و با تأمین مصالح کار احداث واحدهای نهضت ملی مسکن را آغاز کرده اند.

وی ادامه داد: در شهر شیراز نیز کار ساخت سه هزار و ۱۵۲ واحد نهضت ملی مسکن با مشارکت بنیاد مسکن آغاز شده و با تکمیل کار نام نویسی و ثبت نام متقاضیان بزودی شاهد روند رو به رشد این طرح در نزدیک ترین شهر به کلان شهر شیراز خواهیم بود.