تکه کاغذی که استرالیا را به مرحله بعد برد!

تاکتیک‌های دانمارک در چنگ دستیاران آرنولد

تکه کاغذی که استرالیا را به مرحله بعد برد!

یادداشت هایی که برای مرور تاکتیک های تیم ملی دانمارک به بازیکنان منتقل شده بود، به چنگ استرالیایی ها افتاد!

دور پایانی رقابت های گروه D جام جهانی با حساسیت بالایی دنبال می شد. صعود فرانسه قطعی بود و سه تیم دانمارک، استرالیا و تونس برای رسیدن به جایگاه دوم و حضور در دور یک هشتم نهایی پیکارها، رقابت سختی با یکدیگر داشتند.

در صورت توقف تونس، دانمارک می توانست با برتری برابر استرالیا راهی مرحله حذفی شود. نماینده آسیا نیز با یک پیروزی، در هر شرایطی جواز حضور در دور بعدی را کسب می کرد. از این رو، رقابت استرالیا و دانمارک بسیار حساس و نفس گیر دنبال می شد و نیمه اول نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نهایت، استرالیا به لطف گل دقیقه 60 متیو لکی، از سد حریف خود گذشت و راهی مرحله بعد شد. حتی برتری غیرمنتظره تونس مقابل فرانسه نیز نتوانست مانع از صعود استرالیا شود. حالا ویدیویی از جریان مسابقه 2 تیم منتشر شده که در نوع خود جالب توجه است.

میچل دوک، مهاجم تیم ملی استرالیا در لحظاتی از بازی که به نظر می رسد نیمه دوم است، در میانه میدان در حال قدم زدن است که ناگهان چشمش به تکه کاغذی می افتد. او خم شده و کاغذ را از روی زمین برمیدارد. دوک بلافاصله به کنار زمین می رود و برگه مچاله شده را به سرمربی تیمش می دهد.

گراهام آرنولد نیز بلافاصله یکی از دستیارانش را صدا می زند و کاغذ را به او می دهد تا بتواند نکات یادداشت شده بر روی آن را ترجمه کند. مشخصا، تکه کاغذی که به دست کادرفنی استرالیا رسیده، یک یادداشت فنی از سوی مربیان دانمارک برای بازیکنان تیمشان بوده است.

پس از دقایقی که 2 دستیار گراهام آرنولد مشغول بررسی و ارزیابی یادداشت های روی کاغذ هستند، برداشت خود را به گراهام آرنولد منتقل می کنند تا سرمربی استرالیا با اطلاع از دستورات تاکتیکی تیم حریف، بتواند دست کسپر هیولماند سرمربی دانمارک را بخواند.

اتفاقی که در نهایت نیز رخ داد و استرالیا با برتری مقابل حریف اروپایی خود، راهی دور بعد شد. هر چند که تیم آرنولد در این پیکارها عملکرد خوبی داشت و شایسته صعود بود، اما اینکه نکات تاکتیکی تیم دانمارک که روی تکه کاغذی نوشته شده بود و به دست کادرفنی تیم حریف رسید، از آن دست اتفاقات عجیب و غریب در جام جهانی است.