توماس توخل اخراج شد!

توماس توخل اخراج شد!

چلسی پس از شروع ناامیدکننده فصل، توماس توخل سرمربی خود را برکنار کرد.

 پس از شروع ناامیدکننده چلسی در فصل، آنها توماس توخل سرمربی خود را اخراج کردند. آخرین نتیجه، شکست یک بر صفر مقابل دینامو زاگرب در لیگ قهرمانان اروپا، تاد بولی را مجبور کرد تا بلافاصله سرمربی خود را برکنار کند.

چلسی در این فصل از پنج بازی تاکنون ۱۰ امتیاز کسب کرده است، آن هم پس از اینکه با ۲۷۸.۴ میلیون پوند (۳۱۹.۹ میلیون دلار / ۳۲۳ میلیون یورو) بیشترین هزینه را از هر باشگاهی در بازار نقل و انتقالات انجام داد.

آبی‌ها تا اینجای فصل به ساوتهمپتون، لیدز و زاگرب باخته‌اند و همچنین در خانه توسط تاتنهام متوقف شده‌اند. سطوح عملکرد، بسیار دور از انتظار بوده است و بولی تصمیم گرفته است که تغییر، پاسخی برای مشکلاتی است که آنها در زمین با آن روبرو بوده‌اند.

بیانیه رسمی چلسی می‌گوید: "از طرف همه در باشگاه چلسی، باشگاه مایل است از توماس و کارکنانش به خاطر تمام تلاش‌هایشان در طول مدت حضورشان در باشگاه تشکر کند. توماس به درستی جایگاهی والا در تاریخ چلسی پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان، سوپرکاپ و جام باشگاه‌های جهان در زمان حضورش در اینجا خواهد داشت.

از آنجایی که گروه مالکیت جدید به ۱۰۰ روز از زمان تصدی باشگاه می‌رسد و همچنان به کار سخت خود برای پیشبرد باشگاه ادامه می‌دهد، مالکان جدید معتقدند که زمان مناسبی برای انجام این حرکت است.

به گفته رسانه‌ها پوچتینو، گراهام پاتر و زیدان گزینه‌های تاد بولی برای جانشینی توماس توخل در چلسی هستند