تنهایی‌های استقلال ملاثانی... 

تنهایی‌های استقلال ملاثانی... 

تیم فوتبال استقلال ملاثانی علی رغم نتایج خوب در لیگ یک و قرار گرفتن در رده دوم جدول آن هم در بین تیم های مدعی، با امکانات و پرهزینه، با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کند، مشکلاتی که سرمربی تیم را تا آستانه کناره‌گیری از این تیم پیش برده است. 

استقلال ملاثانی در فصل جدید رقابت های لیگ یک فوتبال کشور تا پایان هفته ششم موفق شده با عملکرد خوبش و شکست ناپذیری مقابل رقبا، به یک مدعی جدید در این مسابقات تبدیل شود، مدعی که البته نه پول دارد، نه ورزشگاه و نه حامی. 

تیم ملاثانی که سومین حضور در لیگ یک را تجربه می کند، روند موفقیتش از فصل گذشته آغاز شد و تاکنون ۲۷ هفته متوالی شکستی در کارنامه نداشته است و امسال روند متفاوتی را دنبال می کند. این تیم هم خوب بازی می کند و هم نتایج خوبی به دست آورده است اما گویا تمام این نتایج و موفقیت ها برای این که مسوولان خوزستانی را مجاب به حمایت از این تیم مردمی کند، کافی نبوده است زیرا تاکنون نه فکری برای حل مشکلات مالی این تیم شده و نه آجری به آجرهای ورزشگاه خانگی شان برای بازسازی اضافه شده است و هر چه بوده، وعده و وعید بوده است. 

شاید در دنیای حرفه ای فوتبال تعجب برانگیز و خنده دار باشد تیمی حتی برای این که شب قبل بازی تیمش را به هتل ببرد تا همه کنار هم باشند، پول نداشته باشد و سرمربی مجبور شود هزینه ای از جیب خود پرداخت کند تا تیمش حداقل در مهمانسرا اسکان پیدا کند. شرایطی که زیبنده و در شان فوتبال خوزستان مهد فوتبال کشور نیست. 

استقلال ملاثانی بر خلاف این که رتبه دوم جدول لیگ یک را در اختیار دارد اما از حداقل ها مثل حمایت مسوولان شهری و استانی محروم است و روزهای تنهایی را می‌گذراند. حتی کار به جایی رسیده که ابراهیم اشکش سرمربی این تیم که به نظر می رسد یک تنه مسوولیت سنگین تیم را برعهده داشته است، به صورت ضمنی اعلام می کند که من دیگر نیستم. هر چند او دلش با تیمش و مردم ملاثانی است اما از حجم مشکلات خسته شده و به قول معروف از پا درآمده است.

در استانی با این همه شرکت و با ظرفیت شاید توقع بی جایی نباشد که ارگانی برای کمک به این تیم مردمی پا پیش بگذارد تا استقلال ملاثانی که با بومی گرایی گام بلندی در حمایت از فوتبالیست های خوزستانی برداشته است، از مسیر موفقیت خارج نشود. حالا که استقلالی ها راه موفقیت را در پیش گرفته اند نباید با بی مهری فرصت طلایی موفقیت را از جوانان خوزستانی گرفت. مسوولان خوزستانی و نمایندگان اهواز، کارون و باوی نیز باید از این تیم حمایت کنند و با حل مشکلات مالی، به برداشتن قدم های محکم تر و مصمم تر استقلال برای ماندن در جمع مدعیان کمک کنند. این کمک‌ها امروز که استقلال ملاثانی در جمع مدعیان است به این تیم کمک کند و شاید فردا روز به کار این تیم و جوانان خوزستانی نیاید.