تمام امکانات لوکس النصر برای رونالدو

تمام امکانات لوکس النصر برای رونالدو
کریستیانو رونالدو

باشگاه عربستانی به جز دستمزد سالانه دویست میلیون یورویی، امکانات ویژه دیگری نیز برای کشاندن رونالدو به ریاض فراهم کرده است.

انتقال کریستیانو رونالدو به یک باشگاه آسیایی کماکان محل پرسش و کنجکاوی برای بسیاری از رسانه‌های دنیاست. چرا که آنها مشتاق‌اند بدانند به جز مبلغ نیم میلیارد دلار درآمد خالصی که از این قرارداد 2.5 ساله نصیب کریستیانو می‌شود، دیگر چه مزایایی به او اعطا شده که این ابرستاره فوتبال حاضر شده سال‌های آخر دوران بازی خود را در عربستان سعودی سپری کند.

امتیازاتی که اعطای بعضی از آنها به رونالدو کاملا بر خلاف قوانین کشور عربستان است اما به هر حال رونالدو بودن، ویژگی‌های خاص خود را هم دارد.

کریستیانو رونالدو و خانواده اش از یک ویلای مجلل به ارزش 14 میلیون یورو در یکی از محله های الیت در ریاض پایتخت عربستان سعودی استفاده کردند. شهرکی که فقط برای ثروتمندان غرب ساخته شده و قوانین شرعی در آن اجرا نمی شود. این تازه شروع کار است.

کل خانواده رونالدو همچنین یک اسکورت مسلح محافظ منحصر به فرد دارند. یک سرویس خصوصی ویژه برای مراقبت از ایمنی CR7 و خانواده اش در 24 ساعت شبانه روز و 365 روز سال استخدام شده است. البته این هزینه را هم باشگاه النصر یا حامیان مالی آن یا حتی دولت عربستان پرداخت می کند و هزینه‌ای بر دوش رونالدو نیست. آنچه به طور قطع مشخص است، این است که باشگاه 5 خودروی لوکس در اختیار او قرار داده است. اما این هم پایان کار نیست و چیزهای عجیب‌تری در راه است.

او سوپرمارکت خصوصی و مرکز خرید خصوصی خود را دارد که می تواند با آرامش تمام چیزهایی را که نیاز دارد خریداری کند. اکنون می توان فرض کرد که این یک مرکز خرید و همچنین یک سوپرمارکت است که در محله محل زندگی آنها واقع شده است، زیرا هنوز مشخص نشده که آیا این دو مورد فقط برای رونالدو و خانواده‌اش مهیا شده یا مربوط به آن شهرک است.

حتی سه رستوران شخصی هم در اختیار اوست. در هر لحظه، روز یا شب، کریستیانو رونالدو می تواند انتخاب کند که چه چیزی می خواهد بخورد و به سرعت برای او سرو می شود.

النصر استخری هم برای بزرگترین ستاره خود در مجاورت خانه‌اش فراهم کرد. استخری که از نظر امکانات در حد یک استخر المپیکی است.

از آنجایی که پرتغالی مشهور بیشتر از دیگران دوست دارد تمرین کند، باشگاه مطمئن شده که حداکثر شرایط را برای آماده سازی  او فراهم می کند و چیزهایی که نزدیک به خانه دارد شگفت انگیز است. دو زمین فوتبال، زمین بسکتبال و دو سالن ورزشی مجهز. از آنجایی که ویلای کریستیانو رونالدو هنوز در حال بازسازی است، او به طور موقت با خانواده خود در مجلل ترین هتل ریاض زندگی می کند. جایی که برای اقامت ده روزه در هتل تا زمانی که ویلای او را درست کنند، باشگاه النصر 280 هزار یورو می پردازد.