تماشاگران جام جهانی از اسکله مسافری بوشهر به دوحه قطر منتقل می‌شوند

تماشاگران جام جهانی از اسکله مسافری بوشهر به دوحه قطر منتقل می‌شوند

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به اینکه در آستانه جام جهانی فوتبال قطر قرار داریم، گفت: اسکله مسافری بندر بوشهر با یک کشتی مسافری پیشرفته با ظرفیت ۱۷۰۰ نفر برای انتقال و جابه‌جایی تماشاگران از بوشهر در نظر گرفته شده است.

کمال صالح احمدی، با اشاره به افتتاح و آغاز ساخت طرح‌های ورزشی در بندر دیر به مناسبت هفته تربیت‌ بدنی و ورزش، اظهار داشت: به همین مناسبت عملیات اجرایی مجموعه ورزشی شماره 2 با اعتبار 5 میلیارد تومان و استخر شنا با اعتبار 19 میلیارد تومان آغاز شد.

وی از افتتاح روشنایی زمین چمن فوتبال شماره یک بندر دیر با اعتبار 4 میلیارد تومان خبر داد و بیان کرد: در هفته تربیت‌ بدنی 3 پروژه ورزشی در بندر دیر با اعتبار 28 میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

صالح احمدی افزود: جلسه‌ای با مسئولان هیئت‌های ورزشی شهرستان دیر در خصوص مشکلات ورزشی برگزار شد و با تلاش و پیگیری گام به گام مشکلات کاهش می‌یابد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر از تخصیص اعتبارات از محل ارزش افزوده برای طرح‌های ورزشی خبر داد و ادامه داد: با تأکید استاندار بوشهر تصمیم گرفته شد که 4 درصد از 9 درصد اعتبارات ارزش افزوده به فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی اختصاص یابد که در این خصوص کارگروه‌های تشکیل شده که کارهای دارای اولویت مشخص کند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه جام جهانی فوتبال قطر قرار داریم عنوان کرد: اسکله مسافری بندر بوشهر با یک کشتی مسافری پیشرفته با ظرفیت 1700 نفر برای انتقال و جابجایی تماشاگران از بوشهر در نظر گرفته شده است.

فرماندار دیر نیز در حاشیه افتتاح روشنایی زمین چمن فوتبال شهر دیر گفت: امسال بیش از 4 میلیارد تومان برای تقویت فعالیت‌های ورزشی شهرستان اختصاص یافته است.

یونس باربرز افزود: تأمین یک دستگاه مینی‌بوس برای جابه‌جایی ورزشکاران، تأمین تجهیزات ورزشی برای هیئت‌های ورزشی و استخر شنا و منابع مالی برای مسابقات ورزشی از خواسته‌های حوزه ورزش شهرستان دیر است.